Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024

Μπαρμπορα η ατυχη επιστροφη της στα μπουρδελα στο Βεργας 6 που ηταν bar boxa τελικα!!!

H Μπαρμπορα επεστρεψε και ειπα και εγω να δοκιμασω την τυχη μου στο δωματιο μαζι της μια και την πολυ διαφημιζουνε σε διπλανα site.Η θεια ειναι γυρω στα 50 και το παιζει και πιπινα σεξοβομβα ο κολος της ειναι χαλια πεσμενος με ραγαδες και αρκετη κοιταριτιδα σαν της κολονες της Ακροπολης ενα πραγμα.Καμια νεανικη ζωντανια και ενεργεια.Το μαγαζι μυριζε περιεργει μποχα τζιγαριαστου  φτηνου φαγητου.Εδωσα τα 20 ευρω και περασα στο δωματιο πριν μπω ειδα κατοι παπουδες να μπαινουνε μεσα και να κρατανε κατι σακουλες.Το μονο καλο ηταν οτι το δωματιο ηταν καπος ζεστο.Μολις μπηκε στο δωματιο εκανε ενα σχολιο για το οτι εχω καθησει πλαγια στο κρεβατι λεω μεσα μου ξεκινησαμε ασχημα....μηδεν προκαταχτικα...Μου εδινε διαταγες για το στασεις θελει να κανουμε και να μην την πονεσω φυσικα το κορμι της ηταν γεραμενο και νερουλο και δεν μπορεσα να καυλωσω ετσι αρκετα αρχησε να μου το παιζει και να μου περνει βαθυα πιπα και με το αλλο χερι της να χαιδευει το σεντονι σταματαγε και εκανε εναν περιεργο θορυβο με το στομα της με τα χιλια ζωρια τελειωσα και πλυθηκα και εφυγα ηταν τελειως βαρετπ και ανουσιο γαμησει. Η Μπαρμορα ειναι σε φαση θειας που προσπαθει να σου μαθει με περιεργο τροπο πραγματα και να σε καυλωσει με ανουσια λογια.Δεν θα την ξαναδοκιμασω με τιποτα ακομα και εαν δεν ειχα αλλη επιλογη.Για αλλη μια φορα αποδειχτηκε οτι η κριτικες απο τα διπλανα  site ειναι στημενες....μακρυα απο Μπαρμπορα και Βεργας 6.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου