Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Ευγενικη αισθησιακη και πολυ ερωτικη η Βικυ και το καινουργειο Μοντελο στην Φυλης η Αννα!!!!!!


Anna new 
Anna new 
Anna new 
Anna new
Ενα απο τα στανταρ που περνω εδω και πολυ καιρο ειναι η Βικυ για την περιγραφει δεν θα επεκταθω αφου ειναι γνωστη στους περισοτερους.Την πετυχαινω τυχαια συχνα στον δρομο στην Αχαρνων και καθως περναω απο την Οδος Φυλης το βλεμα της μου λεει πολλα.Με χαιρεταει και χαμογελαει ..Πηρα το καφεδακι μου στο παγκρατι στο στεκι που παο συχνα με το αφεντικο του καφε να φερνει συχνα καυλοπιπινες μοντελοειδες 18 χρονες που θελουν να αναδειχτουνε στα social media tik toker infuncer instagramer και ολα τα συναφη για να γινουνε υποδοχη του καφε και σερβιτορες. Επειτα κατεβηκα στην Φυλης και ξεκινησα απο τα πρωην μοντελαδικα Φυλης 54 και 56 και εκει ειδα την καινουργεια Αννα με υπεροχο κορμι οντως κωλαρα ψηλη σφιχτο δερμα γοβες Μαυρες με μαυρο σουτιεν και στρινγκ μαυρο με εντυπωσιασε η Αννα με το περπατημα και τον αερα που βγηκε στο σαλονι εδειχνε να ειχε αυτοπεποιθησει και με κοιταξε καπος επιδηχτικα εντονα τουρλωσε τον κωλο και κολησε με την καλη ενοια ολους τους πελατες που περιμεμεναν στον σαλονι τους τρεχαν τα σαλια μαλιστα ο ενας που ειχε  κοιλια τεραστια πηγε να παθει συγκοπη  .....Η υπηρεσια ειπε οτι κανει απλο προγραμα και ετσι ειπα να μην το ρισκαρο και μπω αφου την ειδα να εχει και ψηλα την μυτι ισως καποια αλλη φορα μετα απο μερικες ημερες ...Πηγα στο Φυλης 69 εκει δουλευε η Βικυ στην απογευματινη βαρδυα φορουσε κοκκινα ωραια εσωρουχα και εδωσα τα εικοσι ευρω μπηκα στο δωματιο ειπα στην υπηρεσια να κλεισει το κλιματισμο γιατι το δωματιο εβραζε και δεν θα μπορουσα ετσι να τελειωσω γδυθηκα και περιμενα ...Λογο καποιου χτυπηματος απο το ποδοσφαιρο που επαιζα στο ποδι ποναγε δεν μπορουσα να κανω στασεις στο σεξ και ετσι διαλεξα να μου κανει η Βικυ ενα στοματικο μου εκανε μεχρι που τελειωασα πολυ ευκολα εφτασα στον μεγαλο οργασμο και τα χυσια πεταχτηκαν παρα πολλα σαν συντριβανια ηταν τοσο πολυ που γεμησαν ολα τα σημεια.Μου ειπε οτι ειμουνα πολυ καυλομενος και αυτο της αρεσε μου ευχηθηκε περαστικα αφου της ειπα για το χτυπημα στο ποδι και μου ειπε οτι θα μου περασει αρκετα συντομα και θελει να με βλεπει συχνα και χαιρετε που ειμαι κοντα της αναρωτηθηκε γιατι ειχε καιρο να με δει..την χαιρετησα και εφυγα στο μυαλο μου στον δρομο με γυρω φερνε η εικονα της Βικυς και η εικονα της Αννας της καινουργειας απο το Φυλης 54 και Φυλης 56.Ειναι κατι το οποιο δεν μπορεις να το ελενξεις στο μυαλο και παει απο μονο του ειναι η περιεργεια πως θα ειναι το σεξ μαζι της???Ειναι ερωτηματα που πρεπει να απαντηθουνε Συντομα!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου