Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Παρτουζα με την πανεμορφη ναζιαρα γατουλα Σαμπινα απο Οδος Βεργας 7.


ΣΑΜΠΙΝΑ ΑΠΟ ΒΕΡΓΑΣ 7 

Πηγαμε με τον φιλο μου τον κ. την παρασκευη κατα της 19:30 στη βεργας 7 για τριο με την σαμπινα.Πληροσαμε 40ε ο καθενας (για 20')και μπηκαμε στο δωματιο , ηταν αρκετα καθαρο αλλα δεν υπηρχε πετσετα και ειπαμε στην υπηρεσια και μας εφερε,ο φιλος μου ο κ. εκανε ενα ντουζακι μεχρι να ερθει η σαμπινα,μετα απο περιπου 30' ηρθε η σαμπινα,και αφου τα ειπαμε λιγακι αρχησαμε .Η σαμπινα οπως εχω ξαναγραψει εχει μοντελε σωμα πολυ ομορφη με κανονικο βυζι και κανονικο κωλο.Ο φιλος μου αρχησε να την χαιδευει και να την φιλαει στο σωμα της και τα βυζια της,και εγω πηγα κοντα και την χαιδευα και την φιλαγα επισης,στο δωματιο εκανε πολυ ζεστη και ειχαμε ιδρωσει.Μετα η σαμπινα βαζει καποτα στο φιλο μου και του αρχιζει πιπα,και μετα μου βαζει και εμενα και παω απο πισω της και την καρφωνω στο μουνακι της,μετα ξαπλωνω ερχεται η σαμπινα απο πανω και μου αρχιζει πιπα πολυ καλη ,και ο φιλος μου ορθιος διπλα στο κρεβατι βγαζει την καποτα και αρχησε να τραβαει μαλακια και να χαιδευει το μουνι και τον κωλο της.Μετα λεω στη σαμπινα να ερθει απο πανω μου για σταση cowgirl οπου και εκατσε πανω στο πουτσο μου και αρχησε να ανεβοκατεβενει με δυναμη και να βγαζει καυλωτικα βογκητα,μετα την βαζω στα τεσσερα και την γαμαω δυνατα πολυ βαθεια μεσα στο μουνι της οπου και εχυσα καθως και διπλα ο φιλος μου καθως ειχε ξαπλωσει στη ακρη του κρεβατιου εχυσε και αυτος πανω στο σωμα του καθως του τραβαγε μαλακια η σαμπινα.Και στο τελος η σαμπινα σκουπισε τον φιλο μου ντυθηκε μας αποχαιρετησε και εφυγε..Ηταν ενα αρκετα καλο τριο με την σαμπινα,το ευχαριστηθηκαμε με τον φιλο μου και μαλον θα το ξανακανουμε με το σαμπινα. 



Η Σεξυ Σαμπινα μαυρισμενη και ανανεωμενη ειναι διαθεσιμη για ραντεβου στο ξενοδοχειο στειλτε μας μηνυμα στο κινητο. ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ what up .+30 697 072 0894

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου