Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023

Αστερι Η Σαμπινα!!!

Ολα ξεκινησαν αφου εστειλα μηνυμα στο κινητο και το ραντεβου κλειστηκε παρα πολυ ευκολα στο ξενοδοχειο Πριαμος στο Παγκρατι.Η Σαμπινα κανει ραντεβου πριβε και εχω διαβασει της καλυτερες κριτικες στο site ierodoules στο  bourdela και στο modelaathens μαλιστα διαθετει και την δικια της Σελιδα στο internet με το ονομα sabinaangel και λογαριασμο  με πολλα καυτα βιντεο στο xvideos με το ονομα sabinaangel. Το βραδυ πλησιαζε και ηθελα παρα πολυ να κανω ενα γιορτινω δωρο στον εαυτο μου φορεσα τα καλα μου ρουχα και το γλυκο χαμογελο μου και πηγα στο ξενοδοχειο Πριαμος εκει μου εδωσαν ενα πολυ καλο δωματιο με υδρομασαζ και παραγγειλα ενα λευκο κρασι.Μετα απο μερικα λεπτα ακουω την πορτα να χτυπαει ηταν η Σαμπινα που μπαινει στο δωματιο χαλαρη χαμογελαστη με αερα.Με φιλαει στα μαγουλα και καθομαστε της εκανε πολυ εντυπωση η διαριθμησει και το ντεκορ του δωματιου.Τα νυχια της ηταν υπεροχα περιποιημενα και τα ματια της ελαμπαν σαν αστερια στον καλοκαιρινο ουρανο.Το αρωμα της ηταν υπεροχο και φορουσε μια πανεμορφη μπλουζα επωνυμης μαρκας.Αρχησε να γδυνεται και βλεπω οτι και τα εσωρουχα της πηγαιναν παρα πολυ και ηταν και αυτα επωνυμης μαρκας.Το Σουτιεν ηταν μαυρο και το  string της τονιζε τον υπεροχο κολο της.Στης φωτο που ανεβαζει πραγματικα τρελαινει ολο τον ανδρικο πληθισμο.Αφου της χαιδεψα τα ποδια που ηταν απαλα και φρεσκοξυρισμενα αρχησα να της φιλαο την κιλια τα ποδια και το καυτο μουνακι της.Η γλωσσα μου εμπαινε ολοκληρη μεσα της μεσα εξω και πλαγια .Η Σαμπινα αναστεναζει και αρχησε να αναβει παρα πολυ μετα σηκωνετε μου φοραει προφυλαχτικο τον παιζει με τα χερια της σε καλο ρυθμο.Ο πουτσος μου ειχε καυλωσει παρα πολυ σηκωνετε σαλιονι λιγο το μουνακι και στηνετε υπεροχα στα τεσερα αρχηζω να το βαζω απαλα μεσα εφαρμοσε τελεια και ανεβαζω ρυθμο και εντασει εμπαινε μεσα ολος με παθος και ενοιωθα τα αρχιδια μου να περνουνε φωτια το τελος ηρθε μετα απο μερικα λεπτα.Εχυσα παρα πολυ!!!οι φωνες ακουστηκαν σιγουρα μεχρι εξω μετα εκανα ενα μπανακι και καναμε κουβεντουλα.Η Σαμπινα Συμπεριφερεται πολυ ζεστα και σε κανει να νοιωθεις πολυ ανετα.....Ανυπομονω να την ξαναπαρω σε ραντεβου.....








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου