Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023

Η Σεξυ καθηγητρια χορου η Αναστασια!!!

Το ραντεβου κλειστηκε μεσου τηλεφωνου στο ξενοδοχειο πριαμος στο παγκρατι.Η Αναστασια εφτασε χτυπησε δυνατα την πορτα της ανοιξα με χαιρετησε χαμογελαστη με φιλεσε πολυ αισθησιακα στο στομα και καθησαμε να μιλησουμε λιγακι μου αναφερε οτι στην χωρα απο την οποια καταγετε ειναι καθηγητρια χορου και ειναι και Μοντελο σε περιοδικα και στην τηλεοραση.Καθησε σταυροποδι και μεσα απο την φουστα την φενονταν το μαυρο στριγκακι της ετσι οπως μιλουσαμε εβαλε τα ποδια της αναμεσα στην πουτσα μου και αρχησε να τραβαει μια καταπληχτικη ποδομαλακια αμεσως καυλωσα και αρχησα να την γδυνω να την φιλαω και να την χαιδευω επειτα την εστεισα στα τεσσερα και την εγλειψα πολυ καλα αρχησε να τουρλωνη τον κολο της και να βαζει δαχτυλο στο μουνι της και με το αλλο χερι μου επαιζε τον πουτσο μου τοτε φοραω προφυλαχτικο και ετσι οπως ηταν αρχησα να την καρφωνω πολυ δυνατα και να της ριχνω χαστουκια εβγαζε  αναστεναγμους και αρχηζε να βραζει το κορμι της.Εχυσα και και με την θεα του στισιματος και του βυζιου της που ηταν μεγαλο φυσικο και στιτο καναμε μαζοι μπανιο μου εκανε και ενα μασαζ και μετα αρχησε παλι να με καυλωνει μου επερνε μια γλυκια βαθυα ωραια πιπα η  Αναστασια .... Σπασμοι απο την καυλα ολοκληρο το κορμι ...Αρχησα να χυνω και εμπαιναν ολα μεσα στο στομα της εδειχνε οτι της αρεσε η κρεμα βανιλια.Θα επαναλαβω συντομα το Ραντεβου με την Αναστασια.




Αναστασια η σεξυ καθηγητρια χορου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου