Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Μια Ξεφρενη Νυχτα στο Golden strip club στο περιστερι

Πηρα το αμαξι μου εβαλα θερμανση αφου εξω ειχε κρυο εβαλα μουσικουλα και πηγα στο αγαπημενο strip Golden  εκει  μολις μπηκα περιπου κατα της 2.30 ηταν γεματο κοσμο ειχε αρκετες καινουργειες κοπελες.Αυτες που ξεχωρισα απο ομορφια ηταν Σακιρα η Νελια η Ταμιρα  καινουργεια κοπελα απο την Ρωσια ετσι ξεκινησα να κανω χορους.η Αρχη εγινε με Σακιρα που ειναι ξανθια με πολυ μακρυ ισιο μαλλι με ωραια φυσικα μεγαλα βιζια και απιστευτο κολο στο πριβε καταχουφτωσα τα βυζια της και την κολαρα της το δερμα της ηταν ζεστο και απαλο μου εβαζε της βυζαρες της στο προσωπο και εκει αναγκαστικα και της εγλειψα με πολυ παθος μετα καθησα λιγο απολαυσα τους χορους στην πιστα και ξαφνηκα ακουω το ονομα Λιλου η Ουκρανεζα Λιλου ειχε γυρησει παλι μετα που χορεψε στην πιστα εβαλε το σουτιεν της και ηρθε να με χαιρετισει  ειμαι πολυ καλος πελατης της χρονια.....Η Λιλου εχει εναν απο τους καλυτερους κολους και το σωμα της ειναι απιστευτο φορουσε μαυρo string κορδονι με διαμαντακι απο πισο και εναν καυλιαρικο καλσον με ανοιγματα που της ειχε σκιστει και λιγακι πισο στον κολο αλλα αυτο σε εφτιαχνε περισοτερο ισως καποιος πελατης της το εσκυσε ατσουμπαλα στον χορο τα βυζια της ηταν στητα Καυλομενα αφου οι ρογες κοιτουσαν θεο.Μου εκανε εναν απιστευτο χορο απο πανο μου τριβονταν για ωρα της χαιδευα τα ποδια τον κολο και τα βυζια της εδωσα και μερικα δυνατα χαστουκια στην κολαρα και γελουσε εδειχνε να της αρεσει σε μια σταση που πηρε στα τεσσερα μπροστα μου φενονταν ολο σχεδον το μουνι της ηταν ροζ στενο και ξυρισμενο τελειος....Το σωμα της ειναι ιδανικο για σεξυ στησιματα και αξιζει στο πριβε χορο πιστευω.....Νεα κοπελα Ταμιρα ηταν καινουργεια απο Ρωσια και ειδα οτι ειχε αρκετους πελατες που την επερναν φορουσε μινι φουστα και ενα μπλουζακι που οι βυζαρες της εκαναν μπαμ ηταν σιλικονατες πολυ μεγαλες πηγαιναν να σκισουνε το μπλουζακι δυστηχος δεν την πηρα γιατι ηταν απασχολημενοι αλλα την επομενη φορα την εχω βαλει στην Λιστα μου.Οταν βγηκα απο το strip το κρυο ηταν ιδαιετερα τσουχτερο και αναγκαστηκα και αναψα το καλοριφερ ξανα και ακουγα μουσικη μεχρι να φυγω στον δρομο στο κεντρο της Αθηνας  καποιες κοπελες  εκαναν παιζοδρομιο ηθελαν να της παρω για βιζητα  φορουσαν μεσα στο κρυο κοντη φουστα και ολοκληρη η κοιλια τους ηταν εξω απορησα με αυτο το θεμα 4.30 τα ξημερωματα στο κεντρο της Αθηνας!!!!ο αγορεος ερωτας ακμαζη στην Αθηνα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου