Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

Αναστασια στην Οδος Μπουζιανη 2 και Βουλιαγμενης Αγιο Ιωαννης

 306940510053|+302110130671

Sensuality Studio | Οδος Μπουζιανη 2 και βουλιαγμενης στον Αγιο ιωαννη Αθηνα Σημερα  περασα με την καινουργεια κοπελα την Αναστασια μολις μπηκα μεσα στο σαλονι την ειδα που εβγαινε και φορουσε μαυρα καυτα σεξυ εσωρουχα και ψηλες γοβες  μου χαμογελασε και ητανε μεσα στην Καυλα η υπηρεσια μου εξηγησε το προγραμα και πληρωσα και περασα μεσα στο δωματιο ξαπλωσα μολις μπηκε μεσα με χαιρετισε ευγενικα και μου προσφερε τα χειλια της επεζε στο λαιμο μου και με το αλλο χερι μου εδειξε να ξαπλωσω για να μου κανει μασααζ εβαλε ενα λαδι στην πλατι μου που μυρηζε υπεροχα.Εκανε πολυ καλο αισθησιακο χαλαρωτικο μασαζ παραληλα την ειδα που χαιδευ το μουνι της και εδειχνε να της αρεσει και αυτης μετα μου ειπε να ξαπλωσω απο την αλλη πλευρα και συνεχισε το απολαυστικο μασαζ μου εφυγε ολο το ανχος και το στρες αρχησε να παιζει με τον πουτσο μου μου το καυλωσε και ηρθε και εσκυψε και μου πηρε μια πολυ καυτι βαθυα πιπα.το εβαζε ολο μεσα και το εκανε τριγυρω με την γλωσσα της η Αναστασια ξερει κανει απο της καλυτερες πιπες!!!!




Αναστασια το σεξυ κοριτσι απο την Ρωσια.Της αρεσει παρα πολυ το σεξ και τρελαινετε για βαθυες πιπες !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου