Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2023

Πρωτοχρονιατικη παρτουζα με την Βικυ και την Ελενη στην Οδος Φυλης 69.

Πρωτοχρονιατικη παρτουζα με την Βικυ και την Ελενα.Η ημερα μου ξεκινησε με πολλες καυλες αφου εβλεπα τσοντοκαναλα και ειχα καυλες παρα πολλες.Εβλεπα τσοντες με παρτουζες και αυτο μου ηρθε στο μυαλο μου να κανω.Η καλυτερη επιλογη ητανε να παο στην Οδος Φυλης 69 με την Γυναικαρα βικη και την καινουργεια Φιλεναδα της Ελενα.Η Ελενα ειναι ψηλογεματουλα οχι κατι το υπερβολικο πολυ γλυκια στο προσωπο με ωραιο φυσικο στυθος και κωλαρα.Εδωσα στην Ευγενικη υπηρεσια τα 40 ευρω και περασα στο δωματιο ηταν παρα πολυ καθαρο και ζεστο.Εβγαλα τα ρουχα μου και ξαπλωσα τα κοριτσια μπηκαν χαμογελαστα και τα δυο με πλησιασαν με χαιρετησαν και με αργες κινησεις με χαιδευαν στο στυθος και με φιλουσαν στον λαιμο η μια εποιασε την μια μου ρογα και η αλλη την αλλη και με γλειφανε το θεαμα ηταν απιστευτο εβλεπα τους καθρεφτες και εξελισονταν μια απιστευτη ιστορια ηδονης Η Βικυ εβαλε πρωτη το χερι της και αρχησε να μου τον παιζει με καυλα να με κοιταει στα ματια η Ελενα η καινουργεια με αρχησε να μου χαιδευει τον λαιμο της εποιασα το στυθος ηταν πολυ τριφερο η Βικυ με ρωτησε εαν θελω γυμνο και της ειπα ξερει τι θελω ποιο ειναι το γουστο μου και το καθαρησε με το μαντιλακι και μου το εκανε στριφογυριστο και ολο μεσα στο στομα πιπα της ενοιωσα τρελη καυλα μου εγλειψε και τα αρχιδια ολα  της λεω τι μου κανεις μωρο μου μετα ηταν η σειρα της Ελενα αρχησε και αυτη να το βαζει βαθυα μεσα στο στομα της.Η πουτσα μου εχει γινει τεραστια με ρωταει η Βικυ πως θελουμε να ξεκινησουμε της λεω θελω να εισαι εσυ η πρωτη και μου βαζει προφυλαχτικο και ανεβαινει απο πανο μου ανεβοκαταιβενε με πολυ ενεργεια και ορεξη και ακουγονταν οταν εμπαινε μεσα στο ωραιο μουνακι της.Τα σωματα μας ειχαν παρει φωτια.Η Ελενα αρχησε να με χαιδευει στο στυθος και να με γλειφει της λεω να αλλαξουμε  και μου περναει καποτα αρχησε να μου ξαναπερνεο πιπα με την καποτα ηταν τελεια πιπα παροτι οτι μου ξαναπερνε με καυλονε την στηνο στα τεσσερα η βικη διπλα κοιτουσε και χαιδευε με το χερι της τον κολο της Ελενα και της εδεινε ρυθμικα χαστουκια ο κολος αρχησε να γινεται κοκκινος και να ανεβαζω εντασει στο καρφωμα της Ελενα στα τεσσερα εκει αρχησα να χυνω πραγματικα παρα πολυ.τα χυσια μου γεμισα το προφυλαχτικο και παρολα αυτα δεν βγηκε μεχρι να αδειασω η Βικυ χαμογελασε δωσαμε μερικα φιλακια και χαιρετιστηκαμε.Ηταν πραγματικα μια υπεροχη Πρωτοχρονιατικη παρτουζα που ελπιζω το 2024 να μου φερει πολλες παρτουζες καυλες ατελειωτα χυσια και στιγμες χαλαρωσεις!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου