Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

Χριστουγενιατικη νυχτα στο strip της Ανωμαλιας!!!

Ειμουν φτιαγμενος αγρια αφου εφαγα πολυ καλα στο γιορτινο τραπεζη και οι καυλες Ειχαν χτυπησει παλι βαθυ κοκκινο.Πηρα το Αμαξι και ξεχυθηκα στην Λεωφορος Συγγρου.Στην εισοδο πληρωσα 15 ευρα Λογω Χριστουγεννων και ο Σερβιτορος με καθογησει για να καθησω στο bar εκει ολες οι θεσεις ηταν ποιασμενες απο κοριτσια εκει στην τελευταια θεσει το bar ειδα την Κιρα ενα μελαχρινο μωρο κοντα στα 27 να με κοιταει με τα γαλαζια ματια της στα δικα μου.Μου βγηκε να της μιλησω ευθορμητα και ανταπεδωσε την κουβεντα χαμογελαστη μου μου προσεφερε καθησμα να καθησω .καθησα διπλα της και χαζεψε εντελος φορουσε μαυρα εσωρουχα στριγκ κορδονι και μαυρες ψηλες γοβες καθησε σταυροποδι διπλα μου.Με ρωτησε τι ζωδιο ειμαι απο ποια χωρα ειμαι και εαν ειμαι παντρεμενος.Η κιρα μου ειπε οτι ειχε μολις τεσσερεις ημερες στην Ελλαδα και της αρεσε αυτο παρα πολυ.Αφου ηταν πολυ ευγενικη και θερμη μαζι μου ειπα να την παρω για χορο μου εποιασε το χερι και συνοδεψε το περπατημα ητσν μεσα στην καυλα τα κολομερια της κουνιοντουσαν απιστευτα αυτα μονο κοιταζα.Πληρωσα στην Αρχη δεκα ευρω και μπηκα στο δωματιο για χορο μαζι της εκει αρχησε να μου χαιδευει τα ποδια να λα λικνιζετε απο πανο μου και να με κοιταει λαγνα της χαιδευψα σε ολοκληρο το κορμι και της εβαλα το χερι μου πανο απο το string που ηταν απο το μουνακι της μετα καθησε ακριβως απο πανο απο τον πουτσο μου και κουνιονταν συνεχος με πολυ ρυθμο.Ειχα καυλωσει τελειος ηθελα να την βαλω στα τεσσερα και να την καρφωνω αγρια.ο χορος τελειωσα καπος αδοξα στα τεσσερα λεπτα μου εδωσα φιλια στο μαγουλο και μου ειπε εαν θελω να την παρω και πριβε μεγαλο χωρο εκει θα τα εβγαζε ολα και ισως μου επερνε και μια πιπα.στο μεγαλο πριβε 50 ευρω αλλα δεν πηρα προτιμισα να τα καρατησω.γυρησα στην θεση μου απολαυσα το ποτο μου και ηταν η σειρα της γριας  barwoman για επιθεσει μου προτεινε να την κερασει τρεις φορες και αρνηθικα αυτο την εκανε να με κοιταει ασχημα και οποτε μου ερχοντουσαν γουρλωνε τα ματια της.μετα απο μερικα λεπτα μου προτεινε αυτη με καρασει ενα σφυνακι που ηταν χειροτερο απο διλητηριο ειχε πικρη γευση και ενοιωθα να μου καιει τα στομαχι να κατεβαινει κατι καυτο στο στομαχι τα ματια μου ενοιωθα να πριζονται και να θαμπωνουν αυτο ηταν η αρχη μετα ενοιωσα ζαλαδα το σφηνακι που με κερασει ηταν μπομπα.παροτι υπεια πολυ νερο αυτο εκαιγε ακομα το στομαχι μου.οδηγησα στο σπιτι καταζαλισμενος και επεδα ξερος για υπνο.η Αναμνησει της Ουκρανεζας κιρας και τον καυλο show που ειδα μου ειδα μου ειχσν μεινει μονο.ο Κινκυ οπερα θεωτητε καλο μαγαζι αλλα με ποτα μπομπες.ξεχωρησα 4 με 5 ουκρανεζες Μουναρες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου