Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτια η Μιρα στο Λιοσιων 73 και τα σημαδι στον λαιμο.

Εκανα μπανιο και ξαφνηκα καυλωνω και σκεφτηκα που ειχα γαμησει στο μπουρδελο την Μιρα απο το Λιοσιων 73 τοτε ετοιμαζομαι βραδυ κατα της 2.00 την νυχτα περνω το αμαξι μου και παο μολις φτανω απο εξω παρατηρω οτι ειχε παρα πολυ κοσμο αρκετα σταματημενα αμαξια πανο στο πεζοδρομιο της οδου Λιοσων .Ηθελα να γαμησω την Μαργκο αλλα πηγα στα σιγουρα που ηταν η Μυρα ξανθια με ψηλες γοβες κυκλοφορουσε γυμνη τελειος ειχε ενα φιογκακι στα μαλλια της και κρατουσε το ηλεκτρονικκ τσιγαρο .Μολις εφτασε η σειρα μου πληρωσα και μπηκα στο δωματιο .Εβγαλα τα ρουχα μου επλυνα τα χερια μου και περιμενα με πολυ αγωνια την Μιρα η πορτα ανοιξε και μπημε η Μιρα μου χαμογεμασε με πλησιασε και με φιλισε στον λαιμο στα χειλια και στο στυθος τοτε πλησιαζω στο στυθος της και την γλειφω παρα πολυ εκει αρχηζει να καυλωνει πολυ και να ανασενει σεξουαλικα .Μου ποιανει τον πουτσο μου τον παιζει εντονα και παραληλα με φιλαει πολυ δυνατα στον λαιμο μου αφησε σημαδη ηταν πολυ γλυκο δαγκωμα και παραληλα ρουφηγμα μετα μου περνει πιπα βαθυα με καλο ρυθμο χωρις προφυλαχτικο στιφωγιστει και με τρελαινει τοτε την βαζω κατο στα τεσσερα και με  προφυλαχτικο και της το καρφωνω ολο μεσα στο μουνι με πολυ παθος.Αρχηζει να ακουγετε το μεσα εξω στο καυτο μουνι της αρχηζει να χυνει τα ποδια της στους ωμους μου  και φωναζει τοτε το βγαζω εξω βγαζω την καποτα και το κανο ξυστο πανο στην μουναρα της ειχε γινει παρα πολυ υγρη την βαζω και στα τεσσερα βαθυα και την γαμαω πολυ δυνατα χυνω μεσα στην καποτα μεσα στο μουνι και μετα ντυνομαι.μιλησαμε λιγακι και ανανεωσαμε το ραντεβου μας.θα ξαναερθω πολλες φορες στην Μιρα εργαζετε καθημερινα απο της 17.00 εως της 06.00 τα ξημερωματα.Επομενος στοχος για να γαμησω αγρια ειναι  η Μαργκο απο Λιοσιων 73 και η Ταττιανα που ξαναεπεστρεψε για δουλεια του Φυλης 66.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου