Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Αποχαιρεσμος της καυτης νεαρης Ρωσιδας Ιρινας απο το Φωκαιας 27!!!!!

Ηταν Σαβατο βραδυ και οι καυλες μου ηταν πολυ μεγαλες. Στο μυαλο μου ειχε καρφωθει η σεξυ Ιρινα μπηκα στο σαλονι και οι πελατες καθοντουσαν υπομονετικα αφου ηρθαν και κατοι πακιστανοι και η υπηρεσια τους εδιωξε αρον αρον και πολυ καλα εκανε.Βγηκε η Ιρινα και φορουσε μαυρα εσωρουχα που εκαναν την κολαρα της απιστευτα σεξυ.Μολις μπηκε στο δωματιο εβγαλε τα εσωρουχα της και την πλησιασα και της φιλουσα με παθος τον λαιμο το στομα και τα βυζια ο πουτσος μου ητανε πετρα και τριβονουνα ελαφρος στο απαλο κορμι της μετα της χαιδευω τον κολο που ηταν στιτος και απαλος της χαιδευω το μουνακι που ειχε υγρανθει παρα πολυ μετα την βαζω τα ξαπλωσει και την γλειφω το μουνι με κινησεις προς το μερος της προς την πλευρα μου.εποιανε τα βυζια της και τα χαιδευε εδειχνε να το απολαυμβανε της αρεσε πολυ το γλειφομουνι της Ιρινας ηταν το αποχαιρετηστιριο γαμησει πριν παει στην χωρα της...ο πουτσος .ου ειχε καυλωσει παρα πολυ με το θεαμα και ξαπλωσα εγω Και καναμε 69 που εκει εβαζε τερμα το καυλι.Ας παρακαλεσουμε να επιστρεψει συντομα στην Ελλαδα η Ιρινα μας να δουμε ασπρη ημερα!!!!!Ενα κοριτσι πραγματικα θυσαυρος απολυτη μαγεια!!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου