Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Πανεμορφη και Σεξυ Τατιαννα Οδος Φυλης 66 επεστρεψε.

 Η Τατιαννα ειναι μια  πανεμορφη νεαρη καστανοξανθη σεξυ κοπελα με πανεμορφα σπινθιροβολα ματια ζουμερο σωμα και ωραιο σεξυ προσωπο.Τα δυνατα της σημεια ειναι παρα πολλα μερικα απο αυτα ειναι ο υπεροχος κολος της το μεγαλο στυθος της και ποδια της.Στο δωματιο της αρεσει να απολαυμβανει τον ερωτα και δινει μια διαφορετικη ερωτικη νοτα απο της συνηθισμενες ιεροδουλες της περιοχης.Ειναι ιδιατερα εποικοινωνιακη χαμογελαστη και μπορει να σε κανει να απολαυσεις το σεξ.Ετσι αποφασησα να περασω και εγω στο δωματιο μαζοι της ηταν απογευματινη ωρα χαλαρα απο κοσμο μολις μπαινω στον οικο της Οδου Φυλης 66 με την χαραχτηριστικη κοκκινη πορτα μας υποδεχετε η ευγενικη υπηρεσια και μας λεει οτι η Τατιαννα βρισκετε στο Δωματιο και πρεπει να περιμενουμε λιγο.Το Σαλονι ηταν πεντακαθαρο και ο καθρεφτης ελαμπε οπως και τα πατοματα που ηταν φρεσκοσφουγγαρισμενα ο φωτισμος ηταν ιδαιτερα αισθησιακος και η θερμοκρασια ηταν ιδανικη.Περασαν αλλα δυο ατομα μετα απο εμενα και την ζηταγαν και η υπηρεσια τους ειπε να περιμενουν γιατι ειχε ειδη δυο γεματα δωματια.Η Ταττιανα βγαινει απο το δωματιο φορουσε ενα πανεμορφο κορμακι που τονιζε ιδαιτερα τον ωραιο κολο της και το στυθος της φορουσε επισης ψηλες σεξυ  γοβες που τονιζαν το θυληκο σωμα της μας χαιρεταει ολους με χαμογελα και μπαινει στο καμαρακι της.Ολοι δηλωσαν ενδιαφερον να περιμενουνε να περασουνε δωματιο μαζι της ο ενας απο αυτους ηταν ενας φοιτιτης που φενονταν σαν να σπουδαζε νομικη στην Αθηνα .Ψηλος μελαχρινος με πουκαμισο γυαλια και γραματα εδωσε δυο εικοραευρα για το απολαυση με ανεση χρονου ετσι ηρθε και η σειρα μου πληρωσα περασα στο δωματιο που μοσχομυριζε πολυ ωραια και το κρεβατι τα σεντονα και μαξιλαροθηκη ηταν καθαρα στην ακρη του νεροχυτη υπηρχανε και αρωματικα αντιμικριοβιακα μαντιλακια γδυνομαι και αφου φρεσκαρομαι περιμενο ορθιος την Ταττιαννα μπαινει στο δωματιο με χαιρεταει και με ρωταει που ειμουν εγω τοσο καιρο της Λεω κοντα στην περιοχη και με πλησιαζει με κοιταει στα ματια με αγκαλιαζει τρυφερα τοτε χαλαρωνω και ξαπλωνω αρχιζει να με χαιδευει στο στυθος στο λαιμο το αρωμα της ηταν υπεροχο της δινω μερικα φιλακια στον λαιμο και εδειχνε να της αρεσουνε μετα βλεπει την πουτσα  μου που ειδη ειχε αρχισει να σηκωνετε για τα καλα μου** λεει τι θελει αυτος?? χαδια και παιχνιδεια της λεω θελει και αυτος κολπα μαγικα!!!! μου απανταει ναι αυτα κανω μονο σε ανδρες οπως εσενα.Της χαιδευω το κορμι της που ηταν πολυ ζεστο και απαλο  το στυθος της ηταν καυλομενο και ωραιο εβλεπα τον καθρεφτη και τρελαινομουνα αυτο ειναι γυναικα να μπορεις να βλεπεις θυληκοτιτα και οχι παιδιαρισματα και πολλες φορες απαξιωτικο υφος .Ο πουτσος μου αρχιζει και γινεται πετρα σηκωμενος μου τον παιζει και βαζει προφυλαχτικο και μου περνει πιπα πολυ βαθυα με καλες εναλεγες και χρηση Γλωσσας  ηταν τοσο ωραιο που κοντεψα να χυσω αλλα μπορεσα με δυσκολια και κρατηθηκα.Μετα μου βαζει προφυλαχτικο και μου περνει πιπα πολυ βαθυα με καλες εναλεγες και χρηση Γλωσσας  ηταν τοσο ωραιο που κοντεψα να χυσω αλλα μπορεσα με δυσκολια και κρατηθηκα.Μετα με βαζει κατο στο κρεβατι και ανεβαινει απο πανο καθετε σιγα σιγα και νοιωθω το πουτσο μου να μπαινει ολο μεσα στην μουναρα της.Το μουνι της εκαιγε και ητανε ιδαιτερα στενο και ροζ καλοξυρισμενο και καθαρο κανει και κυκλικες κινησεις με την λεκανη της αυτο λιγες ιεροδουλες ξερουνε να το κανουνε σωστα .Μετα απο μερικα λεπτα την λεω να στυθει στα Τεσσερα προθυμη στηνει την κωλαρα της με το αλλο χερι μου το ποιανει μου το παιζει και το βαζει ολο μεσα της. Αναστατονετε μολις μπαινει ολο μεσα στο μουνι της φωναζει απο την καυλα ερωτικες φωνες.Κουνιεται με ρυθμο νοιωθω οτι η καυλα ηταν τεραστια αρχηζω να χυνω περιμενε να βγαλω και την τελευταια σταγονα και μετα να το βγαλει απο μεσα της .Με κανει παλι  μια γλυκια αγκαλια Ειναι πολυ η θερμη η Ταττιαννα και φυσικα και ο πελατης πρεπει να ειναι κοσμιος και καλος και να της φερθει καλα.Οτι δινει καποιος και περνει.Δεν εχει κανενα ειδος αρνητισμου και ειναι συζητησιμη.Θα ξαναπαω και θα πληρωσω και για μιση για να αλλαξουμε και περισοτερες στασεις.Απο οτι μου ειπε δουλευει απο το πρωι μεχρι καπου στης 22.00 το βραδυ στο Φυλης 66.Η Τατιαννα ειναι οτι καλυτερο ενα καφεδακι και ενα θερμο σεξ με την Τατιαννα να σου ξεκινησει καλα η ημερα σου.Χαιρεταω και Φευγω στο δρομο βλεπω μια ομαδα απο τεσσερης νεαρους να λενε ποιο θα μπει πρωτο και ποιο δευτερος.Εδικνυται και για νεαρους αφου μπορει ανετα να τους μαθει τα ερωτικα κολπα του σεξ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου