Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Σεξυ Σαμπινα με τα ομορφα και sexy κοτσιδακια στο ξενοδοχειο Πριαμος στο Παγκρατι

Ηταν Παρασκευη βραδυ το ραντεβου ειχε κανονιστει ευκολα διαμεσου του κινητου με μηνυματα κατα της 8 παρα. Εφτασα στο ξενοδοχειο με ενεργεια και με πολυ ορεξη αφου θα ξαναεβλεπα και παλι μετα απο ημερες την Σεξυ Σαμπινα στο ξενοδοχειο Πριαμος στο Παγκρατι.Το ξενοδοχειο αυτο ειναι γνωστο για ερωτικα ραντεβου ειναι μια  ζεστη φωλιτσα για ζευγαρια.Αφου παρκαρα το αυτοκινητο μου στο parking και εδωσα στο καλοκαρδο γκριζομαλι ενα δυοευρω μπουρμπουαρ και με ευχαριστησε μεσα απο την ψυχη του.Περασα προς στην εισοδο του ξενοδοχειου ειδα στον δρομο δυο νεαρες εντυπωσιακες κοπελες β ταξεις ενιαιου Λυκειου να ειναι σε κατασταση εκτασης.Φορουσαν εφαρμοστα κοντα σορτακια σεξυ στα χερια κινητο iphone νυχι γαλικο και μπλουζακια αμανικα εφαρμοστα και φενονταν το σκουλαρικι στον αφαλο διαμαντακι που γυαλιζε φωναζαν τι απαραδεχτα πραγματα ειναι αυτα που γινονται εδω και οτι ειναι σαν την αστυνομια δημοσια υπηρεσια  και ειναι ευαισθητα προσωπικα δεδομενα και ζητανε ταυτοτητες στην Ρεσεψιον αυτα ειναι παρανομα δεν επιτρεπονται  ξαφνικα εμφανιστικε και ενα νεαρος τυπας γυπαεαετος  γυρω στα 30 που της  συνοδευε ψηλος με περιεργη φαρσα σαν σολωμο το ψαρι. Σταθηκαν στην ρεσεψιον αφου περιμεναν να τους στειλει καποιο ατομο απο το σπιτι της φωτο την ταυτοτητα τους σε εικονα στο viber και καλα μηπως  για να περασουν ο νεαρος παρακαλεσε  και επειχηρηματολογισε εν ολιγης ανενδοτη η κοπελα στην ρεσεψιον ο νεαρος  της  προτεινε να δωσει και ενα επιπλεον εικοσαευρω αλλα και παλι τους εριξε ακυρο η μια απο της δυο κοπελες η ποιο ξεβγαλμενη και τσεπερδονα με κοιτουσε εντονα σαν να ηθελε να ποιασουμε την κουβεντα και να ανεβουμε στα ενδοτερα δεν εδωσα και πολυ σημασια και σημασια αφου περιμενα την Σαμπινα εστρεψα το βλεμα προς τα δωματια περιμενα κανα δεκαλεπτο να μου ετοιμασουν την σουητα μου πηρα και μπουκαλια με παγομενο νερο αφου θα χρειαστουνε ανεβαινω στον οροφο και μπαινω στην σουιτα ηταν πολυ ομορφη με ενα μεγαλο στρογγυλο κρεβατιμε μεγαλη τηλεοραση και ενα μεγαλο υδρομασαζ ετοιμο να το απολαυσουμε.Μετα απο μερικα λεπτα χτυπαει η πορτα οι παλμοι μου ειχαν φτασει στα υψη αφου μολις ειχε φτασει η Σαμπινα και μπηκε με χαμογελο και με χαιρετησε φορουσε ενα σεξυ σορτσακι κοντο κολητο που διαγραφονταν ο υπεροχος κολος της  τα μαλλια της τα ειχε κανει δυο ομορφα ισια μακρυα παιχνιδειαρικα κοτσιδακια μου ειπε οτι της ζητησανε ταυτοτητα για να δουνε ηληκια της στην ρεσεψιον ειπα οτι σε περασανε οτι εισαι κατο απο 18 οπως και καποιες κοπελες που ηθελαν να μπουνε πριν λιγα λεπτα και τους απαγορευσαν την εισοδο επειδη ητανε ανηλικες  και για αυτο ηθελαν να διαπιστωσουν την ηλικια και τους ζητουσαν ταυτοτητα και δεν την ειχαν τελικα και εφυγαν κακης κακος.Η Σαμπινα φενετοταν ποιο μικρη με τα ωραια κοτσιδακια Η πραγματικη της ηλικια ειναι 24 ετον.Γελασαμε με το γεγονος ολο αυτο!!!Μετα απο λιγα λεπτα κοβεντουλας και ενα τσιγαρο χαλαρο αρχησε να βγαζει τα ρουχα της εγω ειμουνα ειδη γυμνος αφου ειχα κανει ενα ντουζακι ηρθε προς το μερος μου με χαιδευε στο στυθος και εγλειφε στης ρογες μου και με κοιτουσε στα ματια το βλεμα της εδινε υποσχεσεις οτι θα ερχονταν μια θερμη βραδυα στο τοπιο. Το κλιματιστηκο ειχε δροσισει το δωματιο.Ανεβηκε στο κρεβατι με ναζι στα τεσσερα και κουνιονταν αισθησιακα ξερει να προκαλει το θεαμα ηταν φανταστικο με το αγγελικο της  σεξυ κορμι ξαπλωνη στο κρεβατι ανοιγει τα ποδια αναστεναζω και κατευθειαν αρχηζω να της φιλαο στο λαιμο την κοιλια και επικεντρονομαι στο πανεμορφο μουνακι της που ηταν ροζ ατριχο νεανικο στενο και ετοιμο την γλειφω γυρω γυρω και μεσα η αισθηση ηταν τελεια νοιωθω να αναβει αναστεναζει επειτα Βαζει το δαχτυλο της το χαιδευει απο την πλευρα μου το γλειφω ακομα ποιο εντονα που φωναζει απο ηδονη.Μετα αρχηζει το καυλι μου να μου το παιζει τα νυχια της ηταν υπεροχα και περιποιημενα φοραει καποτα και κανει υπεροχο στοματικο μια αισθησιακη με καλο ρυθμο βαθυα....  μετα την βαζω στα τεσσερα το καυλι ηταν σηκομενο και καυτο το βαζω βαθυα με πολυ δυναμη κραυγες ηδονης εφαρμοσε τελεια στο στενο μουνακι της μετα απο μερικα λεπτα αφου ειμουν ετοιμος να τελειωσω σηκωνομε και λεω να αλλαξουμε σταση  τοτε εκεινη μου λεει οτι θα σου κανω μια  νεα σταση εκπληξη!!!! αυτο μου αρεσε ακομα περισοτερο  με εβαλε σε φαντασια ποια ειναι η σταση αυτη????Ειμουν εγω ξαπλομενο και αυτη απο πανο μου  με πλατη cowgirl με θεα τον κολο της την μεση και την πλατουλα καθεται απο πανο ανεβοκατεβεναι με τον δικο της ρυθμο ενοιωθα οτι εμπαινε ολο μεσα και ειχε υγρανθει παλι πολυ. Βρισκονταν πανο στο αλογο και ανεβοκατεβαινε Τα κορμια μας ειχε ανεβασει θερμοκρασια κατεβαινει τον παιζει με καλο ρυθμο και παλι ανοιγει τα ποδια το ξαναβαζω ολο με σταδιακα γρηγορους ρυθμος σηκονομαι μου το παιζει παλι βγαζει την καποτα το φτυνει δυο τρεις φορες δακονει τα χιλια της αφου της αρεσε να το βλεπει σηκομενο η ηδονη ηταν τεραστια πεταγονται τα χυσια παντου σαν συντριβανι μου εφερε χαρτι να σκουπηστο της ειπα ευχαριστω χαμογελοντας μετα μπηκαμε στο υδομασαζ το νερο χαιδευε το κορμι της Σαμπινας ειχαμε χαλαρωση κλεισαμε τα ματια για μερικα δευτερολεπτα ταξιδευαμε σε αλλους ερωτικους γαλαξιες η απολυτη χαλαρωση!!Μουσικουλα απο την τηλεοραση μας ταξιδευει μετα καναμε ζεστη αγκαλια και φιλακια και ανανεωσαμε το ραντεβου μας πολυ συντομα....

Priamos hotel















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου