Τετάρτη 14 Ιουνίου 2023

οδος Φωκαιας 17 Μαρινα

Οι Μαρινα ειμαι μια ωραια γυναικα γυρω στα 35 με μαυρα ισια μακρυα μαλλια ψηλη απο την Ρωσια της αρεσει το καλο σεξ και ειναι ιδαιτερα κοινωνικη.Περασα στο δωματιο με την μετα απο αρκετο καιρο περιμενα πισο απο την πορτα καλα μπανιαρισμενος και καυλομενος μπηκε μεσα σχετικα γρηγορα φορουσε σεξυ εσωρουχα και ενα αρωμα ιδιαιτερα θυληκο με θυμοτανε ειπε το ονομα μου και της ειπα οτι ειναι καλο που με θυμασε και σημερα θελω να κανουμε ενα αγριο σεξ και δυνατο.αφου της εγλειψα τα μεγαλα βυζια της και ανταλαξαμε μερικα φιλια στον λαιμο μου ειπε οτι ξερει οτι δεν θελει να κανουμε στοματικο με προφυλαχτικο και δεν μου εβαλε μετα αφου ειμουνα αρκετα καυλομενος με την βαθυα πιπα που μου εκανε και μου χαιδευε τα βυζια με το αλλο της χερι την εβαλα κατο μου περασε καποτα και την σφυροκοπησα ασχημα αρχησα να ζεσταινομαι και βγαζω την καποτα την βαζω στα τεσσερα και την τριβο πανο στην υγρη της μουναρα και κουνιοτανε ρυθμικα και τελειωσα τα χισια γεμισαν της τρυπες εξωτερικα και χυνοντουσαν προς τα ποδια της πηγα και ετρεξα και της εφερε χαρτι να σκουπηστει αλλα δεν εφτανε επρεπε να εκανε ενα καλο μπανιο με το αλλο χερι τα πηρε και τα εβαζε πανο στης βυζαρες της γυρο απο της ρογες της.χαιρετιθηκαμε και πηγε στο δωματια της.ηταν μια πολυ καλη συνεδρια που θα την επαναλαβο καπου στο δωδεκαλεπτο εληξε αφου η υπηρεσια δεν ενοχλησε.δωματιο ηταν καθαρο με αρωματικα μαντιλακια για σκουπισμα.οταν βγηκα περιμενα 3 ατομα να περασουνε με την Μαρινα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου