Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Μελισα και ο κρυφος φραμπαλας στο πριβε δωματιο.

Η Μελισα ειναι μια πανεμορφη στριπερ στο Golden strip στο Μπουρναζι εργαζετε καθημερινα και την ξερω αρκετους μηνες σαν πελατης της παντα ηθελα να κανω κατι μαζι της ετσι σκεφτηκα μια ιδεα  της ειπα οταν ηρθε στο τραπεζι μου οτι θα της δωσω ενα εξτρα 20 ευρω ολο δικο της και θα ηθελα να μου παιξει το καυλι μου και θα χυσω πανο στην κολαρα της μολις το ειπα δεχτηκε και ετσι και πηγαμε στο πριβε για χορο εκει αρχησε να με ποιανει απο πανο και ξαφνηκα ξεκουμπονει το σορτσακι μου βαζει το χερι της μεσα και το βγαζει εξω.... Τριβεται στην αρχη πανο του με τον κολο της βλεπει πισο εαν την κοιταει κανεις και μου τον παιζει πολυ γρηγορα  με ρυθμο αρχησα να αναβω και με την ιδεα να περασει κανεις εκει και να μας παρει ματι το εβαζε πανο στο κολο της και ακουμπουσε ωσπου ξαφνικα εχυσα και πεταχτηκαν πανο στην κολαρα της και το εσωρουχο της γεμισε σπερμα που ηταν ζεστο και αρχησε να τρεχει ευτυχος ειχα κατι αρωματικα μαντιλακια και σκουπηστηκαμε.... τα χερια της γεμισαν σπερμα μου χαμογελασε και εφυγε προς της γυναικειες τουαλετες απορω τι θα μου πει την επομενη φορα που θα παο στο strip για ποτο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου