Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

Καντυ νεαρη κοντη βρωμικη και ασχημη καντην απο το Λιοσιων 73.

Η Καντυ ειναι καινουργεια κοπελα απο Βενεζουελα μου ειπε η υπηρεσια και οτι κανει φουλ προγραμα ειπα να περασω και επεσα σε χαλασμενο μαπα  καρπουζη!!!!Η καυλα μου ηταν μεγαλη αφου ειμουνα πιεσμενος χρονικα απο της δουλειες στο σπιτι και οικογενειακες υποχρεωσεις της τελευταιες και δεν προλαβαινα να παω να γαμησωα ημερες ..Αποφασησα να μπω με την Βενεζουελανα Καντυ και και επρεπε να την κανω στα γρηγορα αφου μολις μπηκε μεσα στο δωματιο μου ηρθε μια πολυ περιεργη ασχημη μυρουδια που με εκανε να αιδιαστω απο την κοπελα ερχονταν αφου μολις μπηκε μεσα μυριζε.Το δωματιο ειχε κλιματισμο και μου προτεινε να κανει ελευθερο στοματικο της ειπα οτι προτυμαω με προφυλαχτικο να ειμαστε ασφαλη και ξεκινησε η πιπα της ηταν πολυ ριχει και ατονη ο πουτσος μου πλατσουριζε αχαρα μεσα στο στομα της και μολις ηρθα σε στησει πήγα να το καρφωσω σε σταση σκάμνακη και τοτε μου ηρθε και το δευτερο κυμα της ασχημης μιρωδιας και μου επεσε ολοκληρη η στηση αυτο δεν το ειχα ξαναπαθει ποτε με ρωτησε τι ειχα παθει αλλα δεν ηθελα να της πω κατι για να μην την προσβαλω και νοιωσει ασχημα.Αναρωτιεμαι αυτη δεν το καταλαβαινε αραγε.Της ειπα οτι ειμαι ζαλισμενος απο την ζεστη και δεν ενοιωθα καλα και ειπα να βγει απο το δωματιο να ετοιμαστω να ντυθω και να κανω μπανιο εαν και οι ντουζιερες ηταν ολες χαλασμενες στο Λιοσιων 73.το Μαγαζι ειναι για κλαματα οπως και οι περισοτερες που εργαζονται εκει.καντιν απο υην καντυ λεω απο εδω και οποτε ξαναβλεπω αυτη την κοπελα θα τρεχω με τα ποδια στους ωμους.Το υψος της ειναι αρκετα κοντο και τα ποδια της ηταν ασυμετρα και αξυστιστα με κυταριτιδα και ραγαδες και ασχημο τερατοδες προσωπο και σωμα ορκιστηκα στον ευατο μου να μην ξαναπαρω καμια κοπελα απο την Βενεζουελα και τετοιου ειδους χωρες στο δωματιο!!!!!

Καντιν  απο την καντυ με μυρωδια απο χαλασμεμη τσιπουρα και ροκφορ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου