Δευτέρα 24 Ιουνίου 2024

Γλυκια και Μεγαλη καυλα η Λια απο Φιλιπιδου 11 και μετα τσαι μεντα με καρπουζι χαλαρωση!!!

Μετα απο μια δυσκολη και ζεστη ημερα με πολλες δουλειες ηθελα να χαλαρωσω με μια γλυκια κοπελα εκανα αρκετη βολτα στην νυχτερινη βαρδυα και δεν ειδα κατι ξεχωριστω στα μπουρδελα φυλης φωκαιας λιοσιων και Βεργας με εντυπωσιασε στην οδος Φιλιπιδου 11 νυχτερινη βαρδυα που περασα ηταν η Λια απο την Ρωσια με πολυ γλυκο προσωπο με μαυρα μακρυα φυσικα μαλλια και αφελιες με χαιρετησε με  πολλα καυτα φιλια και μια ζεστη χειραψια ετσι αποφασισα να επιστρεψω και να περασω με την γλυκια και σεξυ Λια.Η ομορφη Λια διαθετει ενα βλεμα που σε κανει να κολας και να μην μπορεις να αντισταθεις εχει ομορφα χειλακια και ωραια φυσικα βυζια 3αρακια και κωλο πεταχτουλη που μου αρεσει.Στο σαλονι μου αρεσε που με ξεχωρισε απο ολους τους αλλους και ηταν ιδιαιτερος διαχυτικη.Εδωσα τα 20 ευρω στην ξανθια ψηλολιγνει υπηρεσια.Μολις μπηκε στο δωματιο μετα απο μερικα λεπτα με χαιρετισε μου μιλησε με πολυ ορεξει η Λια παροτι μου ειπε οτι ηταν κουρασμενη καπως απο της πολλες ωρες δουλειας την καταλαβαινω σε αυτο και τιμιο που το λεει.το δωματιο ηταν δροσερο και επεζε μια τσοντουλα στο απεναντη τοιχο.της αρεσε να την χαιδευω και να της φιλαω τον λαιμο. Η Λια μου βαζει προφυλαχτικο και αρχησε να μου περνει μια παρα πολυ βαθυα απολαυστικη πιπα καθος ταυτοχρονα τον επαιζε και τον εχωνε ολοκληρο μεσα στο στομα της.Μετα αρχησε να μου γλειφει ολα τα αρχιδια και μετα ξανα παλι βαθυα πιπα ωσπου αρχησα να ουρλιαζω απο την καυλα και να με ακουνε απο εξω.Η Λια ειναι πολυ καυτη και εδειξε ποσο καλιτεχνηκα την περνει ολοκληρη και το κατεχει το αθλημα.χωρις κανενα υφος και την μητι στον ουρανο οπως αλλες!!!!!Η γλωσσα της επαιζε συνεχως με τα αρχιδια μου και τον πουτσο μου παρολα που εχυσα δεν σταματουσε με τιποτα μετα μου φιλουσε της γαμπες και τον λαιμο και με πηρε μια πολυ γλυκια αγκαλια αυτο με εκανε να αισθανθω ανετα και να χαλαρωσω με ρωτησε τι θα κανω και της ειπα οτι θα παω σπιτι να κοιμηθω γλυκα της ευχηθηκα καλη συνεχεια και .καλα θα κανεις μου ειπε να ξεκουραστω καλα και να δω ονειρα γλυκα μου ευχηθηκε.της ειπα οτι θα ξαναπερασω χαμογελασε και εφυγε φιλοντας με στα χειλια καπως πεταχτα και εφυγε.Η Λια αξιζει και με το παραπανο καθως ειναι φιλοτιμη θερμη και ευγενικη με καλη συμπεριφορα φυσικα και σε καποιους μπορει να μην αρεσει αλλα αυτα εχει η ζωη υπαρχει και η χημεια!!!!.Μετα πηρα ενα παγομενο τσαι με μεντα και καρπουζι και πηγα σπιτι να απολαυσω τον υπνο μου χαλαρως στο διπλο κρεβατι μου με τον κλιματισμο  και να δω ονειρα γλυκα!!!!!!εκλεισε ομορφα την βραδυα και θα την ξανατιμησω μονο και μονο για την πιπαρα της και το θερμο κλιμα και την σωστη συμπεριφορα της.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου