Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Μας Μπηκε πολυ καλα η χρονια με την Σαμπινα!!!

Ηταν ωρες που αλλαζε η χρονια και ηθελα να περασω μια ιδαιτερη ερωτικη στιγμη που θα την θυμομουνα για την υπολοιπη χρονια μου το 2024 ετσι διαλεξα και πηρα για ερωτικο ραντεβου την Σαμπινα.Ητανε ενα νεαρο φρεσκο σεξυ κοριτσι που μου εκανε εντυπωση απο της πρωτες στιγμες που το ειδα στην Ζωη μου.η Εμπειρια μου στον χορο του πληρομενου ερωτα ητανε μεγαλη αφου επαρνα πολλες βιζητες απο μεγαλα γραφεια συνοδων και ανεξαρτητες ακομα και γνωστα μοντελα και πορνοσταρ ετσι ηθελα πολυ να παρω την Σαμπινα που ειχα διαβασει και πολυ καλες κριτικες στα site.To κοριτσι εφτασε στην ωρα του στο δωματιο ειχε δυο ομορφα κοτσιδακια και μου ευχηθηκε καλη χρονια μιλησαμε λιγακι και διεκρινα οτι εχει αποψεις σωστες σε πολλα κοινωνικα θεματα και ξερει να μιλαει σωστα.το κορμι της ηταν χαρμα οφθαλμων και τα εσωρουχα που φορουσε της πηγαιναν τελεια και μαλιστα ηταν γνωστης μαρκας.Τα νυχια της ηταν περιποιημενα και μυριζε υπεροχα.Αρχησαμε χαλαρα με χαδια και φιλακια στο κορμι στα μαγουλα στον λαιμο της χαιδευα τα ποδια που ηταν πολυ απαλα και ζεστα μετα αρχησα να την γλειφω και αυτο της αρεσε παρα πολυ το απολαμβανε το μουνακι ηταν στενο ροζ βελουδινο δεν αρχησε να τελειωνει και να βγαζει κραυγουλες ηδονης  μετα ξαπλωσα και απολαυσα το στοματικο που μου εκανε με προφυλαχτικο παρολα αυτα ηταν απο τα καλυτερα της ζωης μου βαθυ αρκετα με καλο ρυθμο.Σηκονομε και αρχηζω να την βαζω στα τεσσερα εκει ενοιωσα απιστευτη καυλα αφου το θεαμα ηταν υπεροχο μεσα εξω εξω μεσα και στριφογυριστες κινησεις με αυξανομενη εντασει που εδειχνε να της αρεσει ριχνω μερικα χαστουκια στον κολο και αυξανο εντασει αρχηζω να χυνω. Η καυλες εφτασαν στον θεο .Φωναζω δυνατα και λεω για εσενα ολα τα χυσια μωρο μου  δικα σπυ για εσενα ολα !!!!!.η μουσικη που επαιζε απο την τηλεοραση δεν μπορεσε να καληψη την φωνη μου μετα πηγα εκανα ενα ντουζακι και μετα χαλαρωσαμε καναμε ενα μασαζ και μιλησαμε ηταν οτι καλυτερο για να  μπει η χρονια καλα και την θυμαμε Συντομα θα την ξαναπαρω την Σαμπινα. Μου εφερε και μεγαλη τυχη αφου μετα απο αυτο κερδισα και σε ενα τυχερο παιχνιδι!!!!!Αξιζε το δωρακι της και με το παραπανο ειναι ενα αστερι που λαμπει στο ουρανο μας!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου