Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

ΣΑΜΠΙΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΡΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!

Η Σαμπινα ειναι πραγματικα η καλυτερη κολαρα στην Ελλαδα μιας που την ειδα ζωντανα και απο κοντα να χωρευει στα τεσσερα παρα πολυ καλα με την τραπ μουσικη που εβαλα στο ηχοσυστημα που εφερα απο το σπιτι μου στο ξενοδοχειο χωρεψε της μεγαλυτερες ελληνικες  τραπ επιτυχιας Fly Lo Rack Napoli light Gennaro Snik και Ivan Greko  ειναι Αλφα Εθνικη και πηρε κυπελο πρωταθλημα για εμενα αξια στο μεγαλο κρεβατι της πολυτελεις Σουητας που εκλεισα.Ηταν ενα κρυο βραδυ παρολα αυτα η Σαμπινα καταφερε να το ζεστανει και να παρουνε φωτια τα σεντονια.Εσπασε απο μονης πολυ καλα την μεση και το θεαμα ηταν τελειο.Το κουνουσε απιστευτα ωραια.Αρχησε να μου τον παιζει με πολυ καλο ρυθμο και να μου γλειφει της ρογες. Μου φορεσε προφυλαχτικο και μολις μου εβαλε την πουτσα μου μεσα στο στομα της και μου επερνε μια υπεροχη βαθυα πιπα ηταν λες πηγα στον παραδεισο.Αρχησα να αναστεναζω και μετα απο λιγα λεπτα την εβαλα στα τεσσερα εκει ενοιωσα πολυ ζεστασια και εβαζα περισοτερη ενταση μεχρι που εχυσα μεσα στο προφυλαχτικο μεσα σο καυτο μουνακι της.Ηταν λαμπαδα ο πουτσος μου και το μουνι της ηταν καυτο της ποιασα τα ποδι και τα χαιδευα επειτα μιλησαμε λιγο με ωραιο κλιμα.Κατι διαφορετικο που νοιωθεις ξεχωριστα σε σχεση με της απλες συνοδους πολυτελειας εχει λογο μπορει να κρατησει ενα επιπεδο στην συζητησει με αρκετα ενδιαφεροντα και γνωσεις για πολλα θεματα ευχαριστη και ευγενικη με χαιρετισε χαμογελαστη και εφυγε.Θα



ΣΑΜΠΙΝΑ ΤΟ ΚΟΥΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΕΝΗ.


Σαμπινα κορμαρα 
ΣΑΜΠΙΝΑ ΛΑΜΠΑΔΑ
ξανακανονισω και  παλι ραντεβου πολυ συντομα αφου με απογειωσε και ψυχικα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου