Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

Η επιστροφη της Ξενιας στο Φωκαιας 17.

Τον καρφωσα!!!!!!Η Ξενια επεστρεψε για λιγες ημερες και παλι στο Φωκαιας 17 πολυ απο τους πελατες ηρθανε να την δουνε μαλιστα ενας απο αυτους της εφερε κοκκινα μεγαλα  τριανταφυλλα και σοκολατακια και της ειπε οτι πλεον παντρεφτηκε και ερχετε αρκετα σπανια στα μαγαζια για να γαμησει παρολα αυτα τα γαμησια που εκανε με την Ξενια του εμειναν και δεν τα εχει ξεχασει ποτε τα χρονια περνανε γρηγορα.Η Ξενια τον αγκαλιασε τον φιλησε και μπορουμε να πουμε οτι συγκινηθηκε αρκετα.Μεχρι και μεσα στα μπουρδελα γενιουνται συναισθηματα. Ο μελαχρινος γεροδεμενος της φιλος της ειπε οτι μολις εφυγε γνωρησε την νυν γυναικα του και εμειναν μαζοι μεχρι στιγμης δεν εκανε παιδι και εχει λιγο χρονο για μπουρδελοπηδηματα στα σκαστα παει.Η τσατσα του ετοιμασε το δωματιο και τον εβαλε μεσα με μισα ωρο προγραμα 60 ευρω ο κυριος.Οσο ειμασταν στον σαλονι ακουγαμε πολλα χαστουκια κραυγες και στο τελος γελια το κλιμα ηταν πολυ θερμο και πληρωσα και εγω για να μπω ειμουνα και εγω ενας παλιος καλος ταχτικος  πελατης της Ξενιας ευγενικη οπως και παλια με χαιδεψε και αρχησε να καθετε πανο στα ποδια μου εκανε κατι σαν τριφτο πανο στο πουτσο μου το κορμι της ηταν οπως παλια απαλο και ζεστο αυτο με καυλοσε κατευθειαν και αρχησε να παιζει με τον πουτσο μου της εγλειφα τα μεγαλα φυσικα βυζια και την υπεροχη τουρλωτη κολαρα της της εδωσα και μερικα χαστουκια στο υπεροχα καπουλια της επειτα μου εβαλε προφυλαχτικο και αρχησε να μου περνει μια βαθυα πιπα που με εκανε τρελο για να την πηδηξω  πολυ  ασχημα.βγαζει τον πουτσο μου  και με κοιταει με λαγνο βλεμα το ξαναβαζει τερμα οσο πηγαινε της λεω σηκω στησου γιατι δεν θα αντεξω αλλο ετσι με υπακουεο καο στηνετα ωραια  εκει το καρφωσα πολυ βαθυα μεσα της και αρχησα να το μπαινοβγαζω δυνατα και με ταχυτητα φωνες καυλας ωσπου εχυσα και της εδωσα ενα φιλη στην πλατη τοτε μου ειπε οτι τετοιους πελατες θελει σαν εμενα να τα δινουνε ολα και οχι να φοβουνται και να το κανουνε αψυχα.θελει να δινουνε ψυχη στο γαμησει.το κορμι της Ξενιας ειναι ζουμερο και πηρε κανα δυο με τεσσερα κιλακια που της πανε.Το εικοσαρικο ποιανει τοπο και μπορω να πω οτι θυμηθηκα τα παλια και θα το ξαναεπαναλαβω αλλη μια πριν μας φυγει και παει στο Βελγιο στης βιτρινες να την γαμανε η ξενερωτη βοροιει και καθε λογης ατομα.Τα χυσια ηταν πυχτα και παρα πολλα οταν εριξα την καποτα στον καδο τα ειδα να τρεχουνε.Επλεινα τα χερια μου σχολαστικα και εφυγα για ξεκουραση στον σπιτι μου.το κρυο ειχε αρχησει να γινεται αισθητο στον Φυλης.Ο κοσμος πολυ λιγοστος εκανε βολτες

ΞΕΝΙΑ ΟΔΟΣ ΦΩΚΑΙΑΣ 17 Β ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΒΑΡΔΥΑ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ!!!!
Ξενια επιστροφη!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου