Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

Με την Ερωτικη Αναστασια να μας περνει τα μυαλα!!!

Εκλεισα το ραντεβου για της 21.00 το βραδυ με την Καινουργεια Ρωσιδα την Αναστασια.Μολις εφτασε στο ξενοδοχειο ειδα οτι εχει πολυ ωραιο στυλ και ειναι ιδαιτερα περιποιημενη κοπελα με ευγενεια με χαμογελο και με ιδαιτερη σεξουαλικοτητα.Φορουσε μαυρες ψηλες δερματινες μποτες και ενα μινι φορεμα με γουνα μπουφαν απο πανο.το αρωμα της ηταν πολυ ωραιο κατι αναμεσα σε φραουλα και βανιλια καθησαμε μερικα λεπτα μιλησαμε και της προσφερα ενα ποτηρι λευκο κραση απο μονη της μου προτεινε να μου κανει μασααζ και ετσι ξεκινησαν ολα με την Αναστασια οπως μου εκανε μασααζ αρχησε να γδυνεται και να αποκαλυπτετε το θεσπεσιο κορμι της αρχησε να μου παιζει τον πουτσο και να με φιλαει και να μου πιπιλαει της ρωγες μου καυλωσα για τα καλα και αρχηζει να μου περνει η Αναστασια ενα πολυ βαθυ τσιμπουκι.Μετα μου βαζει τα βυζια της που ειναι μεγαλα και φυσικα να μου κανεξ ισπανικο. μετα με βαζει απο κατο και μου βαζει προφυλαχτικο και με καβαλαει νοιωθω ολη πουτσα μου να μπαινει μεσα της και με κυκλικες κινησεις να ανεβοκαταιβενει και να ανεβαζει ρυθμους αρχησε να αναστεναζει και να τρελαινετε απο την καυλα το ζουσε πραγματικα μετα αρχησα να χυνω τεντοθηκε και ουρλιαζε εχυνα πολλα χυσια για την Αναστασια καναμε αγκαλια μου εβγαλε το προφυλαχτικο και σκουπησε αφου καναμε μπανιο γυμνοι μαζοι μπικαμε μαζοι στο υδρομασααζ και χαλαρωναμε αρχησε παλι να παιζει με τον πουτσο μου και να μου παρνει πιπα εβλεπα το σωμα.της μεσα στο υδρομασαζ και αρχησα να χυνω με πολυ δυναμη.ηταν ολα τα χυσια δικα της.θα ξαναδοκιμασω σε ραντεβου την Αναστασια και ισως την παρω και δε δυοωρο αφου αξιζει τα λεφτα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου