Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

Στην Αφρικανικη Σουητα με την Σαμπινα!!!

Πηρα τηλεφωνο και κανονησα το ραντεβου στο  ξενοδοχειο πριαμος στο παγκρατι.Μολις εφτασα στην ρεσεψιον μου προτεινε να μου δωση την Αφρικανικη Σουητα πηρα την καρτα του δωματιου και εκει μολις ανεβαινα τα σκαλια στον διαδρομο ειδα ενα ζευγαρι να φιλιεται με παθος στο στομα και να αγκαλιαζεται τοτε μου ξυπνησαν παλιες αναμνησεις και ειπα να της ξεχασω μολις μπηκα στο δωματιο γδυθηκα εκανα ενα ντουζακι και ξαπλωσα χτυπησε την πορτα η Σαμπινα της ανοιξα περασε μεσα με αγκαλιασε και με φιλησε στο μαγουλο.μιλησαμε μερικα λεπτα και γδυθηκε φορουσε μαυρα ωραια εσωρουχα την χαιδεψα λιγο στα ποδια που ηταν απαλα και φρεσκοξυρισμενα ανοιξε τα ποδια της εγλειψα πολυ καλα την μουναρα που εκαιγε.Επειτα ηρθε απο πανο μου μου τον επαιξε και μετα μου περασε το προφυλαχτικο μου πηρε βαθυα πιπα ο πουτσος ειχε καυλωσει και ηθελα πολυ να το βαλω μεσα οτι καλυτερο μου στηθυκε στα τεσσερα και το εβαλα ολο στην μουναρα της  ανεβασα ταχυτητα και εχυσα μεσα στο προφυλαχτικο και με κικληκες κινησεις το βγαζω προσεχτικα παο στο μπανιο πλενομε. Γυρησα το κρεβατι μιλησαμε λιγο και μετα εφυγε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου