Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

Τα ερωτικα μαθημα της γλυκιας Σοφιας!!!!

Ηταν ηλιολουστο πρωινο της Τριτης και αφου ειχα φραπεδιαση ενα ωραιο γλυκο καφε πηγα στον οικο της Οδου Μαραθωνος 59 για παρτουζομα εκει ητανε η Σοφια Ψηλη λεπτη με ωραιο φωτεινο προσωπο και ωραια ματια και καλιγραμο σωμα μοντελου με χαιρετισε μιλησαμε λιγακι εδωσα το 20 ευρω εκανα το μπανακι μου.Μου προσεφερε η Υπηρεσια την Λευκη πετσετα για να σκουπιστω.Το αρωμα αφρολουτρο που εκανα μπανιο μυριζε υπεροχα ηταν βανιλια αγαπημενη μου!!!!Μπηκε στο δωματιο η Σοφια μετα απο μερικα λεπτα μου εκανε χαδια και φιλια στο κορμι χαλαρωσα εποιασε το εργαλειο μου που ηταν δροσερο απο νερο που ειχε πεσει προηγουμενος της λεω βανιλια ναι μωρο μου ωραιο μου ειπε το εγλειφε σαν να ηταν πυραυλος παγωτο αρκετη βαθυα πιπα για πολλα λεπτα αφου τερματιζε στο στομα της και το επαιζε και ελαφρος με το χερι της το εκανε και στριφογιριστο με την γλωσσα της και το χτυπουσε πανο με κοιτουσε αρκετες φορες με τα ματια της να δει εαν μου αρεσει και το απολαμβανο επειτα εβαλε προφυλαχτικο σαλιοσε το δαχτυλο της χαιδευε το μουνι της και στο τελος οπως ειμουνα ξαπλομενος ανεβηκε και καβαλησε το καυλι μου ενοιωσα να μπαινει ολο βαθυα μεσα και ανεβοκαταιβενε σε ερψτικους ρυθμους πανο κατο αυτο ηταν ενοιωθα τα ανεοκατατεβασματα και στο τελος εκανε και περιστροφικες κυκλικες κινισεις με την μεση της η καυλα ητανε μεγαλη μετα μου εκανε νοημα να σηκωθω και να της το βαλω αγρια μεσα της με δυναμη αφου ειχε ανοιξει τα μακρυα ποδια της διαπλατα και αυτο και εκανα το καρφωνα ολο μεσα της και ενοιωθα τα υγρα της να λουζουνε το καυλι μου με κοιτουσε στα ματια και μου ελεγε στην γλωσσα της σκησε γαμαμε δυνατα μην σταματας γαμα την μουναρα μου τα σωματα μας ειχαν γινει ενα.Στιγμες παθους και ηδονης στο τελος εχυνα για αρκετη ωρα μεσα της στο προφυλαχτικο και φωναζα σαν τρελος.Η Σοφια ειναι πολυ θερμη μετα το βγαζω εξω και ειδα οτι το προφυλαχτικο ειχε γεμισει ολοκληρο την κανω μια γλυκια αγκαλια και χαλαρωσαμε στο κρεβατι της εδωσα και αρκετα φιλακια και χαιρετιθηκαμε.θα ξαναερθω συντομα για το επομενο μαθημα σαν καθηγητης του ερωτα πλεον!!!!Μου αρεσουν η ανεμελες στιγμες παθους και ηδονης καθος με βγαζουν απο την βαρεμαρα της καθημερινοτητας και της πιεσης και του ανχους!!!!το Μαρωθονος 59 ειναι ενας επιγειος παραδεισος που ειναι οτι πρεπει για τετοιες παθιασμενες επαφες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου