Κυριακή 4 Ιουνίου 2023

Σαβατοβραδυ με την πανεμορφη Σαμπινα απο Βεργας 7!!!!!!

Ηταν Σαβατοβραδο αφου ειχα παρα πολλες καυλες και τα αρχιδια μου ηταν γεματα και πρησμενα απο σπερμα .Ειχα ενημερωθει απο την υπηρεσια της προηγουμενες μερες  οτι η Σαμπινα θα ξαναεβγαινε και παλι στην δουλεια  βραδυ Σαβατου μετα απο μια παυση μιας εβδομαδας αποφασησα να παο κατα της 00.30 στο Βεργας 7.τα δωματια ηταν και τα τρια γεματα και αλλα τρια μπροστα ατομα στο σαλονι περιμενανε και ολο και ερχοντουσαν και αλλα.Πληρωσα 40 ευρω!!!!  Και περασα για να ειμαι με ανεση χρονου και να το ευχαριστηθω. Στο δωματιο μεχρι να ερθει εβλεπα κατι τσοντες xxx videos απο το κινητο μου και ο πουτσος μου ειχε καυλωσει πολυ κανω και ενα παγομενο μπανιο στην ντουζιερα σκουπιζομαι με την λευκη πετσετα και περιμενα.Η Σαμπινα μπηκε μετα απο μιση ωρα περιπου μεσα με χαιρετησε αφου μιλησαμε λιγακι αρχησε να με χαιδευει και να με φιλαει με παθος  στο στυθος στο κορμι  μου ανοιγει διαπαλτα τα ποδια και βλεπω το μουνακι της που ηταν ροζ καλο ξυρισμενο   εβραζε απο καυλα και επεσα και το εγλειψα μεχρι που τελειωσε με αναστεναγμους οταν τελειωσε μου τραβηξε τα μαλλια αυτο μου αρεσε επειτα ερχεται αυτη απο πανο μου μου αρχηζει να τον παιζει με ναζι δαγκωνει τα χειλια της και κοιταζει την εικονα στον καθρεφτη ανοιγει το προφυλαχτικο μου το περναει αριστουργματικα και μου περνει μια φανταστικη βαθυα πιπα με καλους ρυθμους σταματαει και παλι τον παιζει και παλι πιπα ειχα φτασει στον εβδομο ουρανο παραδεισια καυλα. επειτα μου στεινεται στα τεσσερα και το θεαμα ηταν φανταστικο ο πουτσος μου ειχε γινει σαν ατσαλι το καρφωνω με δυναμη βγαζει αναστεναγμους ποιανει το σεντονι και τεντονεωτε προς τα πισο ωστε να μπαινοβγαινει ολο μεσα αρχησα και δυναμωνα διαρκος εντασει και εδινα και χαστουκια στον κολο της φωναζω και εγω με την καυλα αυτη και χυνω μεσα δυνατα αρκετα λεπτα εχυνα μεσα και δεν τραβιχτηκε καθολου ωσπου στραγγηξα τελειος και η τελευταια σταγονα σπερματος εμεινε μεσα στην καποτα σηκωνομαι της δινω μερικα φιλια στο μαγουλο και αγκαλιες και ανανεωνουμε το ραντεβου μας στην κανονισμενη νυχτα.Η Σαμπινα ευχαριστειται το σεξ!!! Κραταει σε ολη την διαρκεια την ερωτικη ενταση.τα  θετικα της ειναι τα φανταστικα της στυσηματα το νεανικο απαλο σωμα της και το πανεμορφο  σεξυ προσωπακι της. Εργαζεται καθημερινα απο της 23.00 εως της 05.00 εχτος απο της Τριτες που εχει ρεπο.









Η Σεξυ Σαμπινα μαυρισμενη και ανανεωμενη ειναι διαθεσιμη για ραντεβου στο ξενοδοχειο στειλτε μας μηνυμα στο κινητο. ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ what up .+30 697 072 0894

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου