Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Γαλα καρυδας στην Σοφια απο την Οδος Φυλης 66

Η επαναληπτικη με την Σοφια ηταν ποιο ωραια τελικα αφου ο καιρος ηταν βροχερος και μπηκα βιαστικα στο σαλονι η ευγενικη και χαμογελαστη ξανθια υπηρεσια μου ειπε οτι ειναι στο δωματιο περιμενα λιγακι ωσπου βγηκε μου χαμογελασε και εβγαλε την γλωσσα φορουσε μαυρα σεξυ εσωρουχα.Μολις μπηκα στο δωματιο ητανε αρωματισμενο και μυριζε υπεροχα τα σεντονια ηταν καθαρα και η μαξιλαροθηκη ανοιξα το μικρο παραθυρακι να μπαινει λιγο παραπανο αερας επλυνα τα χερια μου και περιμενα μολις μπηκε στο δωματιο με αγκαλιασε και αρχησε να με φιλαει σε ολοκληρο το κορμι και να με χαιδευει ανταπεδωσα τα ποδια της ηταν βελουδινα και φρεσκοξυρισμενα.με καθαρησε με μαντιλακι και της ειπα οτι θελω στοματικο γυμνο καταλαβε καλα και αρχησε να μου τον παιζει αργα να το βαζει μεσα στο στομα της και να το γλειφει με ρυθμο το δεξι της χερι ειχε ποιασει το ποδι μου και το αριστερο την καρδυα μου λιγο ποιο κατο δηλαδη.αυτο με αναψε παρα πολυ.αναλαγες με εντονα γλειψιματα και ρουφηγματα.το τελος ηρθε σε λιγα λεπτα πεταχτηκε σαν συντριβανη μεσα στο στομα  της εβγαλα κραγη ηδονης.το γαλα καρυδας ξεχειλιζε και επεφτε ολο προς το μερος της στα στυθια της ωστοσο το επαιζε με ρυθμο για αρκετη ωρα ωσπου βγηκε και η τελευταια σταγονα βανιλια γαλακτος απο μεσα μου.χαλαρωσα ξαπλωσε στην αγκαλια μου .Μετα σκουπηστηκε πλυθηκε με χαιρετησε και εφυγε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου