Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Σοφια η Σεξυ καυτη Ρωσιδα απο Οδος Φυλης 66 που ξερει να βαζει φωτια στο κρεβατι!!!

Πρωινη βαρδυα και Η Σοφια ξεκινησε να δουλευει απο της 10.00 εως της 5.00 το απογευμα το πρωι στην Οδος Φυλης 66  ενας καφες στο χερι και στο δωματιο μεσα μολις βγηκε στο σαλονι χαμογελαστη επερνε σεξυ ποζες σαν να ηταν τοπ μοντελ!!!!με ναζι και χαρη.εδωσα αμεσος το 40 ευρω αφου ηθελα να την απολαυσω μπαινω στο δωματιο και την περιμενω την φανταζομαι πεζοντας το εργαλειο μου.η Σοφια μπαινει στο δωματιο με χαιρεταει αρχηζει να με χαιδευει και να με φιλαει γλυκα σε ολοκληρο το κορμι ανταπωδιδω και εγω το καυλι μου ητανε σηκωμενο και καυτο οι φλεβες παταγοντουσαν με περνει βαθυα ακαποτη πιπα με καλο ρυθμο αφου το αλλο χερι επιασε το στυθος μου και το αλλο τα μεγαλα φρεσκοξυρισμενα αρχιδια μου.η πιπα ητανε πολυ καλη αρχησα και φωναζα τελειωσα μεσα στο στομα με κραυγες που σιγουρα ακουστηκαν απο εξω χαλαρωσαμε καναμε αγκαλια και χαδακια δεν εδειχνε να βιαζετε το κορμι της ηταν πολυ απαλο και ζεστο τα ποδια της ειναι μακρυα και καλιγραμα.Μου ειπε οτι της αρεσει να της τα χαιδευουνε και ενοιωθε πολυ ομορφα.με καθαρησε με το μαντηλακια και με χαιρετισε ευγενικα και εφυγε ανανεωσαμε το ραντεβου συντομα για σφυροκοπημα στα ορθια και στα τεσσερα!!!!






1 σχόλιο: