Σάββατο 27 Μαΐου 2023

Σοφια και Ειρηνη με Μαρτινι παρτουζα στην Οδος Μαραθωνος 59

Σοφια και Ειρηνη με Μαρτινι παρτουζα στην Οδος Μαραθωνος 59 μολις μπηκα στον μαγαζι ειδα τα κοριτσια να πινουνε μια Σαμπανια Μαρτινι και να κανουνε ενα τσιγαρο με χαιρετισαν ευγενικα  και μου προσφεραν ενα ποτηρι το ηποια με χαρα αφου η ημερα ηταν και ζεστη.Η ευγενικη υπηρεσια καθαρισε δωματιο μπηκανε σε ενα πελατη που και αυτος της πηρε για παρτουζα για 20 λεπτα... 40 ευρω.Πληρωσα 50 ευρω και μου γυρησε τα 10 ευρω ρεστα η υπηρεσια.Μετα εκανα ενα μπανακι στην ντουζιερα και περιμενα τα κοριτσια μπηκαν μεσα χαμογελαστες και με πολυ ορεξει μια που με ηξεραν απο της προηγουμενες φορες που της επερνα και της δυο σε παρτουζα και στο Φυλης 66 και στην οδος χωματιανου που δουλευαν πριν.Με σκουπησαν με την πετσετα γιατι ειμουνα αρκετα βρεγμενος απο το ντουζακι που ειχα κανει.το αρωμα τους ηταν πολυ καλο και θυληκο.Εβγαλαν τα σεξυ εσωρουχα τους και ξαπλωσαν με χαιδευαν και με φιλαγανε στο λαιμο στην κοιλια στα ποδια ενοιωσα αρκετα ανετα και ξαναμενος το καυλι μου αρχησε να ειναι σηκωμενο και ετοιμο.Μου εκαναν ενα φοβερο στοματικο βαθυ χωρις προφυλαχτικο που τρελαθηκα το κορμι μου ετρεμε απο ηδονη τους χαιδεψα τα νεανικα κορμια τους και εγλειψα το στυθος τους η ρωγες ηταν καυλομενες και σηκωμενες μετα μου φορεαν προφυλαχτικο στο καυλι και καθησαν απο πανο μου τοτε ανεβοκατεβαινα σαν να ειχαν ανεβει σε αλογο ιποδρομου απολαμβαναν το σεξ τους εδινα χαστουκια στον κολο τους αρεσε και χαμογελουσανε.Μετα απο μερικα λεπτα ηπασιας  το βγαζουν  μου ξαναπερνουνε ελευθερη πιπα εκει ηταν που δεν αντεξα της βαζω να ξαλωσουνε και τελειωνω και τον παιζω με πολυ δυναμη απο πανο τους φωναζονταν πανο στην κοιλιτσα τους τα υγρα μου γεμισαν παντου.Ξεπεταχτηκαν σαν συντριβανη.Ταυτοχρονα το χερι τους ζουλουσε τα μεγαλα μπαλακια μου για να βγει και η τελευταια σταγονα σπερματος σκουπηστηκαν και εφυγαν με γελια.Ηταν αλλη μια μεγαλη παρτουζα που εκανα με την Σοφια και Ειρηνη στην Μαραθωνος 59 στην πρωινη Βαρδυα. Θα της ξαναπαρω συντομα και ελπιζω να παρω και φραουλες για να δοκιμασω μαζοι τους την Σαμπανια!!! Ενα γλυκο και μεθυστικο παιχνιδει που εξελισετε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου