Κυριακή 14 Μαΐου 2023

ΟΔος Φωκαιας 17 Αθηνα Γλυκια γευση απο την σεξυ Ειρηνη!!!!

Καλησπερα μολις πηρα τον γλυκο καφε μου και κατεβηκα προς τα ροζ μαγαζια αποφασισα να μπω με την Ειρηνη.Η κοπελα ειναι μια κουκλα λεπτη απαλο δερμα.βγηκε χαμογελαστη στο σαλονη με ναζι και χαρη και ποιαστηκε απο το στυλο του μαγαζιου και επερνε σεξυ ποζες.Μπηκα αφου πληρωσα πρωτα και περιμενα στο δωματιο γυμνος ειμουνα καλα μπανιαρισμενος και αρωματισμενος ανοιξε η πορτα με εποιασε να χαιδευω το εργαλειο μου που ητανε ελαφρος ανασηκωμενο με πλησιασε με χαιδεψε με ρωτησε εαν θελω με προφυλαχτικο της ειπα οχι εδινε φιλια με γλωσσα και βαθυα μαλιστα επειτα την γυρησα σε 69 οπου την εγλειψα καλα και αυτη αταπεδωσε ειχε υγρανθει μετα την εβαλα απο πανο μου αφου μου περασε το προφυλαχτικο γρηγορα οπου μπηκε καπος αποτομα και εδειξε να ξαφνιαζετε φωμαξε με ηδονη αλλα και λιγο υπερβολη πανο κατο με δυναμη τελειωσα μεσα στο προφυλαχτικο το βγαζω και μου δειχνει οτι το γεμισα καλα ολα και γελουσε πονηρα με χαιρετησε και εφυγε για τον επομενο πελατη το σαλονι οταν εφευγα ειχε γεμισει με ανδρες μεγαλους σε ηλικια.:!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου