LIVE CAM SHOW https://el.stripchat.com/Miakitana_strong_and_cute

Code:

Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

Η Αννα σε ερωτικα ραντεβου στην Αθηνα!!!!!

Η Αννα ειναι απο Ουκρανια και ειναι διαθεσιμη για ερωτικα ραντεβου στην Αθηνα σε ξενοδοχεια....Η τιμη της για μια ωρα ειναι 170 με δυο εκτονωσεις ολες οι στασεις μασααζ 69 και τελειωτικο στο σωμα και στομα.Η Αννα ειναι διαθεσιμη καθημερινα.κλειστε ραντεβου στο viber 6983633416 !!!!!Η Αννα πουλαει και ερωτικα βιντεακια για οσους ενδιαφερονται!!!!Με λενε Αννα και εργαζομε σε γραφειο συνοδων με πηρανε τηλεφωνο απο το γραφειο που συνεργαζομαι και μου ειπανε για εναν πελατη τον Ακη.ο Ακης ειναι γυρω στα 40 δεν του αρεσει το πολυ σεξ και του αρεσει να βλεπει την γυναικα να αυνανιζεται μονη της!!!!Για αυτο και ζηταρι masturbation  απο ολες.Το ραντεβου κλειστηκε στο ξενοδοχειο πριαμος στο παγκρατι περασα στο δωματιο με κερασε ενα ποτο και μου ζητησε να χωρεψω αισθησιακα μπροστα του επειτα μου ειπε να παιξω με τον δονητη μου ηξερε οτι του αρεσε να βλεπει μια γυναικα.Αρχησα να γλειφω τον δονητη μπροστα του .Ηταν φανερα καυλομενος.οταν εφτάσα στην υγρη τρυπουλα τον εβαλα ολο μεσα μου και αμεσως τον εβγαλα και αρχησα να τον ξαναγλειφω!!!Ο Ακης τον επαιζε πολυ δυνατα και αρχησε να ουρλιαζει απο τον καυλα και να χυνει.τα χυσια του πεταχτηκαν πολυ μακρια και ηταν παρα πολλα.Μετα τον εβαλα στον μπανιο και τον επλυνα και επειτα του εκανα ενα χαλαρωτικο μασααζ στην πλατη!!!του αρεσε παρα πολυ το θεαμα.Μου ειπε οτι θα με ξαναπαρει τηλεφωνο.




Με λενε Αννα και εργαζομε σε γραφειο συνοδων με πηρανε τηλεφωνο απο το γραφειο που συνεργαζομαι και μου ειπανε για εναν πελατη τον Ακη.ο Ακης ειναι γυρω στα 40 δεν του αρεσει το πολυ σεξ και του αρεσει να βλεπει την γυναικα να αυνανιζεται μονη της!!!!Για αυτο και ζηταει masturbation  απο ολες.Το ραντεβου κλειστηκε στο ξενοδοχειο πριαμος στο παγκρατι περασα στο δωματιο με κερασε ενα ποτο και μου ζητησε να χωρεψω αισθησιακα μπροστα του επειτα μου ειπε να παιξω με τον δονητη μου ηξερε οτι του αρεσε να βλεπει μια γυναικα.Αρχησα να γλειφω τον δονητη μπροστα του .Ηταν φανερα καυλομενος.οταν εφτάσα στην υγρη τρυπουλα τον εβαλα ολο μεσα μου και αμεσως τον εβγαλα και αρχησα να τον ξαναγλειφω!!!Ο Ακης τον επαιζε πολυ δυνατα και αρχησε να ουρλιαζει απο τον καυλα και να χυνει.τα χυσια του πεταχτηκαν πολυ μακρια και ηταν παρα πολλα.Μετα τον εβαλα στον μπανιο και τον επλυνα και επειτα του εκανα ενα χαλαρωτικο μασααζ στην πλατη!!!του αρεσε παρα πολυ το θεαμα.Μου ειπε οτι θα με ξαναπαρει τηλεφωνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kitana cam Models