LIVE CAM SHOW https://el.stripchat.com/Miakitana_strong_and_cute

Code:

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2024

Πως η Μουναρα Ντιαννα μου εσπασε την παρθενια το 15 Αυγουστο στην Αδεια Αθηνα!!!

Το ονομα μου ειναι Οδυσσεας και  ειμαι λατρεις του ωραιου φιλου και του πληρωταιου ερωτα για χρονια και ετσι μετα απο μια μεγαλη αποχη απο το σεξ και εχοντας υπερβολικη ζεστη αποφευγα δια ροπαλου να κατεβω στην Φυλης και στα περιξ.Πολλα απο τα στανταρακια μου εφυγαν ειτε για διακοπες ειτε πηγανε στην χωρα τους και αποφασησα να σπασω την παρθενια μου με την Ντιαννα.Την Ντιαννα την ειχα δει σε πολλες απο της βολτες μου. Η Ντιαννα ειναι μια κοπελα πληθωρικη με ωραιο σωμα απιστευτες βυζαρες κολαρα μαυρισμενη υπεροχα απαλο δερμα χαμογελαστη και θετικη ενεργεια περιμενα να ξαναγυρησει στο μπουρδελο για παο να περασω στο δωματιο μαζόι της μονο με εικοσι ευρω.Ενα τετοιο κορμι τα εικοσι ευρω τα θεωρω οτι το αξιζει και με το παραπανο.Η υπηρεσια η κυρια Μαρω με χαιρετισε μου ειπε οτι ειχε κάιρό να με δει της εδωσα κατευθειαν το μπλε παραβολο και περασα στα ενδοτερα ειχε ειδη αρκετο κοσμο στο σαλονι και τα δυο δωματια ηταν γεματα με πελατες το δωματιο ειχε δροσια και με επανεφερε στην κανονικη θερμοκρασια μου το κρεβατη ηταν καθαρο με μια παλια τηλεοραση του 1.821 που πιθανοτατα ηταν ντεκορ του δωματιου.Η Ντιανα περασε με τα απο 10 λεπτα με χαιρετησε χαμογεμαστη ειμουνα ορθιος γυμνος και αρκετα καυλομενος μου εποιασε τον πουτσο και κατευθειαν της χαιδευα της μεγαλες στητες  βυζαρες και την κολαρα της βαζει καυτεθειαν προφυλαχτικο και μου περνει πιπα μετα απο λιγα λεπτα καυλοσα ακομα περισοτερο η θεα να βλεπεις στα τεσσερα να μου περνει πιπα ηταν υπεροχη της προτεινα να ξαπλωσω να κανουμε ισπανικο και μου εκανε για λιγα λεπτα και μετα της ειπα να κανουμε και 69 οπου δεχτηκε διχως δευτερη σκεψει αρχησα να την γλειφω στην μουναρα της πολυ δυνατα και με μανια και αυτη να μου περνει πιπα βαθυα εαν και η καποτα με στενευε λιγο ηταν καλα.Το μουνι της την αφρατο και ανοιχτο.της εριξα και χαστουκια και την πιεζα να το βαλει ποιο βαθυα ολο στο στομα της μεσα το εκανε.Μετα σηκωνετε με ρωταει παλι τι στασει θελουμε να κανουμε και της λεω πισοκωλητο στα τεσσερα στηνετε αρκετα καλα και βαζει το μαξιλαρι απο κατο απο τα βυζια της με το αλλο χερι χαδευε το μουνι της και μου αρπαζει μετα τον καυλομενο πουτσο μου και το βαζει μεσα στο μουνι εκανε κινησουλες προς τα πισο και αρχηζω και την γαμαω παρα πολυ αγρια και δυνατα λυσασμενα της ριχνω χαστουκια τεσσσερα  δυνατα στην κωλαρα της ο ρυθμος δυναμωνε και μου λεει σκυσε το μουνακι γαμα με αγρια μωρο μου και μετα μου λεει δωστα μου ολα μεσα τα θελω ολα χυσε μου ποιανει και τα αρχιδια για να τελειωσω απο κατο απο το μουνι για να τελειωσω ποιο γρηγορα αρχηζω να την χυνω και να την καρφωνω ολο μεσα μενω δυο λεπτα αφου εχυσα και το βγαζω προσεχτικα ριχνω νερο και αυτη κανει το ιδιο με  χαιρεταει και της λεω οτι ειναι η πρωτη μου φορα μαζοι της και οτι ειμουνα  και καλα πάρθενος και μου πηρε την παρθενια εκανε οτι δεν το πιστευε οτι δεν εχω ξαναπερασει μαζοι της και γελασε της ειπα οτι θα ξαναπερασω οποσδηποτε και μου ειπε οτι θα ειναι στην Ελλαδα μεχρι τον Σέμπτεμβρη θα παει στην χωρα της αφου εχει παρει το πτυχιο νοσηλευτριας της ευχηθηκα συνχαρητηρια κάι καλες δουλειες.Η Μαρω η υπηρεσια μου ειπε οτι εχει πολυ κοσμο και κανει 40 ατομα με 43 καθημερινα καθε πρωι.Ειναι απο της ποιο ωραιες κοπελες την δεδομενη στιγμη στα μπουρδελα δεν εχει μεγαλο ανταγωνισμο ουτε απο την Ρανια του κυρ βασιλη ουτε απο την κορινα ουτε απο την χριστινα ουτε απο την Εμυ τα μπουρδελα της τριγυρο γειτονιας Ηταν μια πολυ  ομορφη εμπειρια με την Ντιαννα στην Αδεια Αθηνα το 15 Αυγουστο Σιγουρα θα μου μεινει!!την επομενη φορα θα ειμαι ποιο αγριος και ποιο δυνατος και θα της ζητησω να κανουμε περισοτερες στασεις στο σεξ να την τεσταρο και να δω ποια ειναι η στασει που μας ταιριαζει περισοτερο επισης θα ηθελα να δω και τα ορια της .Εργαζεται οδος Φυλης 65 πρωινη ΒΑΡΔΥΑ Η Ντιαννα!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kitana cam Models