Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Ριτα Η Μοντελο Μουναρα στην Οδος Κολονου 30 Μεταξουργειο!!!!

Η Ριτα ειναι μια κοπελα μανεκεν κοντα στα 30 απο την Ουκρανια απο την χωρα του Ζελενσκι.Ειναι αρκετα ψηλη με μεγαλα βυζια και υπεροχη κολαρα .Εργαζεται τους τελευταιους μηνες στην Οδος Κολονου 30 στην απογευματινη Βαρδυα αφου με ειχαν κατακαυλωσει ολα τα πιπινακια με τα στρινγκακια τους στην παραλια και η κάυλα μου ειχε χτυπησει κοκκινο.Οι δυο πιπινες στην παραλια εριχναν το τοπι τους προς εμενα για να τους το δωσω και γελουσανε  που να ηξεραν  οτι ο πουτσος μου ηταν ορθιος σαν καταρτη πλοιου.Αυτη η καυλα δεν με αφηνε να παο σπιτι να κοιμηθω ησυχος .Σκεφτηκα να ξαναπαρω την Ριτα στην Οδος Κολονου 30.Μολις την ειδα στο σαλονι μου χαμογελασε και ηξερε οτι θα περασω.Πληρωσα τα 20 ευρω που για αυτη την γυναικα ειναι πραγματικα πολυ λιγα. Θα μπορουσε ανετα να δουλευε και σε γραφειο συνοδων στην Αθηνα.Η Βιζαρες της ειναι πολυ μεγαλες και στητες και η ρογες ητανε ορθιες ετοιμες για γλειψιμο.Φορουσε μαυρα εσωρουχα και ψηλες μαυρες γοβες τα μαλλια της τα ειχε κανει κοτσο.Μολις μπηκε στο δωματιο με ειδε ξαπλωμενο με πλησιασε και μου κονουσε τον κωλο της στα τεσσερα τοτε αρχησα να την χαιδευω και να την φερνω προς το μερος μου.Την χαιδευα τα βυζια και εδειχνε να της αρεσε μετα ηρθε και ξαπλωσε απο πανο μου με ζεστο κλιμα αρχησε να μου παιζει την πουτσα μου και να με φτανει στα ορια μου τοτε μου βαζει προφυλαχτικο και μου αρχηζει μια υπεροχη πολυ βαθυα πιπα που εφτανε μεχρι μεσα σχεδον ολοκληρη την εξαφανιζε μεσα στο στομα της.Επαιζε ταυτοχρονα με τα αρχηδια μου και τον επαιζε με ταλεντο σηκωνετε μου ανοιγει τα ποδια και μπαινω ολοκληρος μεσα της βγαζει κραυγες καυλας ενοιωθα το μουνι της που ητανε ζεστο και εβαζα ολο και περισσοτερη δυναμη μετα της λεω να αλλαξουμε και να στυθει στα τεσσερα σε αυτη την σταση ηταν υπεροχη και αρχησα να της ριχνω δυνατα χαστουκια  και να το βαζω πολυ δυνατα μεσα ωσπου ηρθε το τελος και εχυνα πολυ μεσα στο μουνι της.Εαν δεν φορουσε προφυλαχτικο σιγουρα θα την αφηνα εγκυο.Στο τελος μου εδωσε πολλα φιλακια στην κοιλια μου και στον λαιμο και με κρατουσε αγκαλια.Η Ριτα ειναι πολυ θερμη και μιλαει ωραια δεν μπορω να παρα πηγαινω να την γαμαω πολυ συχνα στο μπουρδελο της!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου