LIVE CAM SHOW https://el.stripchat.com/Miakitana_strong_and_cute

Code:

Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Φακελος STRIP καυλομενος στην Αθηνα!!!

Καυλομενος αυτον το καιρο ξεκινησαμε με τον φιλο μου τον Ραπερ να παμε στο στριπ Μουσες στης τζιτζιφιες μολις φτασαμε μας υποδεχτηκε το προσωπικο με πολυ ευγενια.Καθησαμε στο μπροστινο τραπεζι κοντα στην πιστα αρχησαν και χωρευαν μπροστα μας στην πιστα πολλες καινουργειες Λατινες που δεν της ειχα ξαναδει μερικες ειχανε πολυ μεγαλα βυζια και κωλους επειτα απολαυσαμε το ποτο μας και μου εκανε μεγαλη εντυπωση μια ξανθια ψηλη μοντελε Ουκρανεζα που καθονταν μαζοι με μια αλη λεπτη με το ονομα Λιλιαννα.Την Λιλιαννα την πηρε ενας κουστουμαρισμενος στο τραπεζη του και την κερνουσε Σαμπανακια  καθονταν απεναντη ο Φιλος μου ο Ραπερ μου ειπε να παο να την παρω και να την φερω στο τραπεζι.Αυτο και εκανα αμεσως χωρις δευτερη σκεψει.Την πλησιασα της μιλησα στο αυτι και της ειπα στα Αγγλικα οτι ειναι πολυ ωραια γυναικα και αρεσει σε εμενα και τον Φιλο μου το αρωμα της ηταν υπεροχο και την ρωτησα το ονομα της την Ελεγαν Αλινα!!!! Ξανθια μακρυ μαλλι ψηλη με ωραιο αψεγαδιαστο μοντελε σωμα.Τοτε με ακολουθησε στο τραπεζι μας. Ο φιλος μου ο ραπερ την ειδε την χαιρετησε και την πηρε κατευθειαν για χωρο απλο και τον ειδα οτι την χουφτωνε αρκετα και εδειχνε να της αρεσει αφου τελειωσε τον ρωτησα και εγω εαν ηταν καλη και μου ειπε ειναι ναι ειναι ειπε καλη μουναρα και την πηρα και εγω... μολις καθησα στον καναπε ηρθε απο πανο μου αρχησε να λικνιζετε πολυ σεξουαλικα ...το βλεμα της ηταν μαγευτικο..ειχε πολυ μακρυα ποδια με ενα μικρο τατουαζ στο μπουτι και ειχε επισεις αλλο ενα κοντα στο στυθος λουλουδια που της πηγαιναν... Απολαυσα να χουφτωνω τον κωλο της και τα απιστευτα ποδια της και τα βυζια της σιγουρα αξιζει να την παρει καποιος και στον απλο και στο πριβε αφου τετοιο μπιστολη δεν υπαρχει στο μαγαζι.Γυρησα πισω το τραπεζι τρελαμενος συνεχισα να πινω το ποτο μου και μετα απο μερικα φυγαμε αφου ο ραπερ ειχε γυρησμα βιντεο κλπιπ το πρωι.Οταν εφτασα σπιτι μου τραβηξα και μια μαλακια για παρτη της Αλινας απο της Μουσες!!!!!        Ειχα παει και στο strip Golden εκει ειδα δυο καινουργειες ομορφες κοπελες την Αννα Ουκρανη με πολυ ωραιο προσωπο και ωραιο τουρλωτο κωλο.Φορουσε κοκκινα καυτα εσωρουχα και οταν ανεβηκε στην πιστα με ξετρελανε τελειος εβγαλε το σουτιεν και φανηκαν τα νεανικα τελεια στητα βυζια της.Ηθελα πολυ να τα χαιδεψω και να τα φιλησω.Ειχε φανταστικες μπουταρες και κωλο αριστουργημα θα ειναι σιγουρα ο επομενος στοχος μου στο πριβε χωρο που θα παρω την επομενη φορα.κλειδωσα στοχο και συντομα θα σας εξηρωστησω την εμπειρια μου με την καινουργεια Αννα απο την Ουκρανια στο strip club Golden στο μπουρναζι!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kitana cam Models