Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Σκαστος απο την Γυναικα μου στην γλυκια Σαμπινα στο Βεργας 7 νυχτερινη βαρδυα!!!

Θα ηθελα να αναφερω την εμπειρια μου με την Σαμπινα.Καταρχην θα ηθελα να πω οτι ειμαι παντρεμενος και εχω δυο παιδεια και δεν θα ηθελα να πω το ονομα μου και να κρατησω την ανωνυμια μου ας πουμε οτι με Λενε λοιπον Πετρο.Ειχα διαβαζει απο το site αρκετο καιρο πριν τα πολυ καλα λογια που ειχαν γραφτει για την Σαμπινα και ηθελα να περασω και εγω μαζι της.Επισης ειχα δει της φωτογραφιες της και την παρουσια της σε ενα μουσικο  βιντεο κλιπ.Το πρωτο βημα ηταν να σκεφτω αρχικα το τελειο κολπο για να μην καρφωθω στην γυναικα μου και τα παιδεια μου ετσι ειπα οτι δεν αισθανθηκα καλα μετα την δουλεια και ειπα οτι θα παο στο νοσοκομειο για εξετασεις.Η ωρα ηταν περιπου 11.30 και εφτασα με το αμαξι μου στην Οδος βεργας 7 το εκρυψα καλα στο στενακι για να μην γινει αντιλυπτο απο την Οδος Λιοσιων ..Φορεσα ενα καπελακι και ενα μπουφαν μαυρο.Μολις μπηκα στο Βεργας 7 ειχα ειδη φτασει τεσσερα ατομα και περιμενανε.Ετσι περιμενα και εγω υπομονετικα την σειρα μου ηθελα να πω οτι λογο της δουλειας δεν ειμουνα και στην καλυτερη σωματικη κατασταση και εδωσα παρολα αυτα τα εικοσι ευρω στην υπηρεσεια.Μας ειπε οτι η Σαμπινα κανει πολυ καλο απλο προγραμα για οσους θελουνε να περασουνε ειναι 20 ευρω τα δεκα λεπτα.πληρωσα και μπηκα στο δωματιο εβγαλα τα ρουχα μου εκανα ενα ντουζακι το Βεργας 7 ειχε αφρουλουτρο ζεστο νερο και καθαρη πετσετα ενοιωσα αναλαφρος καθαρος και χαλαρος.Η Σαμπινα μπηκε στο δωματιο χαμογελαστη και με πολυ ορεξει.Το κορμι της ηταν πραγματικα υπεροχο οπως στης φωτογραφιες του site.Με χαιρετισε και με φιλησε στο μαγουλο με ρωτησε το ονομα μου και της ειπα οτι με λενε Πετρο μου ειπε να χαλαρωσω και να ξαπλωσω ετσι και εκανα αρχησε να μου κανει πολυ ωραια προκαταχτικα με χαδακια στο κορμι μου και φιλακια στα βυζακια μου.Αρχησε να μου παιζει τον πουτσο μου με καλο ρυθμο που ειχε γινει πραγματικα σιδερο.Η θεα του υπεροχο κορμιου της ηταν τελεια.Ετοιμος για να μπει ο πουτσους ολος μεσα στο μουνακι της Σαμπινας.Τοτε σκεφτηκα ποσο τυχερος ειμαι να εχω στο κρεβατι μου μια νεαρη κοπελα με κορμι μοντελου που μονο με εικοσι ευρω το ειχα πλαι μου σε αντιθεσει με την γυναικα μου που ειναι 40 χρονων βοδι και εχει γινει σαν σαμπρελα και με τροπους λιμανιου και με μηδεν σεβασμο προς εμενα.Η συμπεριφορα της γυναικας μου ηταν συχνα απαραδεχτη και απαξιωτικη με εκανε και αισθανουμα χαλια!!!!οσο για το σεξ ανυπαρχτο.Η συνθηκες και η συνηθεια με εκαναν να το ανεχομε και να κανω υπομονη για να μην χαλασω την οικογενεια μου και τα παιδεια μου.Το αγγελικο προσωπο και κορμι της Σαμπινας με εκανε να ξεφυγω εστω και για λιγο απο τα προβληματα απο το σπιτι μου.Βγαζει το προφυλαχτικο με κοιταει στα ματια και το τοποθετη πολυ καλα πανο στον πουτσο μου μετα αφου το εβαλε καλα αρχησε να μου περνει μια υπεροχη βαθυα πιπα που με εστειλε αδιαβαστο.Μετα αφου ειχα γινει ντουρμπο την βαζω στα τεσσερα.Ο κολος της ηταν ιδανικα τουρλομενος προς εμενα και το εβαλα ολο μεσα της.Η Σαμπινα άρχησε να βογγαει και να δειχνει οτι να της αρεσει της εδωσα και μερικα ελαφρια χαστουκια στον κωλο της δεν εδειχνε να δισανασχετη το βγαζω μετα εξω ξαπλωνο βγαζει την καποτα και αρχησε να μου το παιζει με τα περιποιημενα χερακια της αρχησα να φωναζω και να χυνω σαν τρελος.Ειχα χυσει παρα πολυ.Μου ειπε μπραβω χυνεις πολυ εσυ ναι της λεω οταν μου αρεσει η γυναικα χυνω πολυ λεω στην Σαμπινα!!!!χαμογελαει με φιλαει στα μαγουλα μια ζεστη αγκαλια και μετα πλενη τα χερια της και φευγει.Οταν εισαι παντεμενος η δεσμενος η αραβωνιασμενος  χρειαζεσαι μια τετοια αλλαγη στην ζωη σου που αναγκαστηκα θα σε φερει σε συγκριση με την γυναικα σου και θα πεις τι χανει καποιος που εχει γυναικα και ποσο ωραιος ειναι και ο πληρωτεος ερωτας!!!!Την επομενη εβδομαδα θα ξαναπαω στο 

Βεργας 7 στην Σαμπινα και θα σκεφτω μια δικαιολογια για να δικαιολογηθω για να πω στην γυναικα μου.Ισως μπορει να της πω οτι μου εσκασε το λαστιχο και παο στον μαστορα να μου το φτιαξει!!!! Ειμαστε τυχερη που υπαρχουν ακομα τετοια κοριτσια και μας φτιαχνουν την διαθεση και την ψυχολογια.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου