Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Νεα πανεμορφη 19 χρονη Μολδαβεζα η Λινα με 10 ευρω σεξ!!!

Η 19 Χρονη Μολδαβεζα Λινα εργαζεται τον τελευταιο καιρο στο Μεταξουργειο στον οικο της Οδου Ιασονος 20 ειχα ακουσει πολλα που ειχανε γραφτει απο πολλους πορνοπελατες  και ειπα να δοκιμασω και εγω το προγραμα της ειναι υπεραπλο ωστοσο πηρα την αποφαση να μπω στο δωματιο.Η Λινα εχει νεανικο σωμα και χαμογελο ειναι πολυ ζεστη πεταχτο κωλαρακι απαλο δερμα και μικρα αλλα στητα βυζακια και της αρεσουνε τα χαδια και τα γλυκα πραγματα κανει υπεραπλο προγραμα και ολα με προφυλαχτικο και χωρις φιλια και αλλα ανωμαλα πραγματα. Πληρωνω την υπηρεσια με δεκα ευρω χωρις να εχω προσδοκιες για κατι πολυ καλο.Μπηκε στο δωματιο με μπατουφλιτσες ωστοσο ηταν ιδιαιτερα γλυκια με πλησιαζει με ρωταει εαν ειμαι Ελληνας και πως με λενε της απανταω και τοτε αρχηζει να μου παιζει τον πουτσο που αρχησε σιγα σιγα να σκληραινει και να καυλωνει αφανταστα βαζει προφυλαχτικο και αρχηζει να μου περνει μια βαθυα πιπα  με καλο ρυθμο.Τα χειλια της τα ενοιωθα ζεστα και ταυτοχρονα εβαζα χερι στον κωλο της και τον χαιδευα που ηταν πολυ τρυφερη ανοιξε τα ποδια της και της εβαλα λιγο δαχτυλο εξωτερικα δεν το προχωρησα γιατι υπεθεσα οτι μπορει να μου την πει και δεν ηθελα να χαλασω την πρωτη φορα το ωραιο κλιμα μετα αφου ο πουτσος μου ηταν πολυ καυλομενος της δειχνω να ξαπλωσει και να ανοιξει τα ποδια το βαζω ολο μεσα αναστεναξε οταν μπηκε ολο μεσα το μουνακι της ειναι στενο και ενοιωθα να εφαρμοζη ωραια μπαινοβγαινα μεσα εξω και αυτη εδειχνε να το απολαμβανε μετα της λεω ελα απο πανο μου χωρις κανεναν δισταγμο με καβαλησε και να ανεβοκατεβαινει εκει ηταν το αποκορηφομα της ηδονης και αρχησα να χυνω και να φωναζω στραγγηξα και μετα βγηκε αφου κρατησε το προφυλαχτικο για να μην αποροφηθει απο το μουνι της.Η υπηρεσια χτυπησε πορτα ακριβως στην ωρα που σηκωνονταν εφυγε βιαστικα χωρις να χαιρετησει.Η Λινα ειναι μια πολυ καλη  νεανικη παρουσια για οσους θελουνε να περασουνε καλα στα απλα με μια νεαρη κοπελα δεν μπορω να μπω οτι τα δινει και ολα αλλα ισως και λογο των πολλων δωματιων να μην εχει την απετουμενη ενεργεια.Για το δεκαρικο ειναι καλη καποια στιγμη θα την ξαναδοκιμασω και ισως να δωσω 40 για να δω σε περισσοτερη ωρα πως θα ειναι μαζοι της. Λιγο ποιο κατω ειδα την Αλεξανδρα απο τα Μοντελαδικα πηγαινε να παρει αγορασει να φαει.Φορουσε ενα κολητο τζην και ενα μαυρο μπλουζακι.θα παο καποια στιγνη να της ριξω ενα γαμησει με καυλωσε οπως την ειδα να περπαταει.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου