Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

Φολο Ντιανα Ρουμανα Φωκαιας 19......

Ειχα δει την μικρη Ντιανα στην απογευματινη βαρδυα εδω και μερες στο μπουρδελο της Οδου Φωκαιας 19 και αποφασησα να περασω μαζι της η εμπειρια ητανε τραγικη........Η Ντιανα ειναι απο Ρουμανια μπορει να εχει και ενα κοματι μεσα της σαν γυφτησα μελαχρινουλα κοντουλα με τσαχπινικο προσωπο που με παραπλανησε μιλοντας μου ευγενικα και κοιτωντας με πολυ ερωτικα και δοκιμασα να περασω στο δωματιο εδωσα στην υπηρεσια τα 20 ευρω..... Μετα απο δεκα λεπτα μπηκε στο δωματιο ειμουνα φρεσκος καυλομενος και μπανιαρισμενος ετοιμος με ορεξη και θετικη σκεψη..... Φορουσε ενα διχτιωτο κορμακι που ουτε καν το εβγαλε και το βλεμα της ηταν παγομενο σαν να μεταμορφωθηκε σε αλλο ανθρωπο.Το μουνι της ηταν Μαυρο ξεσκισμενο τελειος Ξεκινησε με μια πιπα με προφυλαχτικο αεροπιπα χωρις να ακουμπαει καθολου μεσα μετα αρχιζει να κανει μερικα χαδακια στον πουτσο μου και στον λαιμο μου την βλεπω να βαζει μισο κιλο κρεμα στο μουνι της λες και ηταν μελι σε λουκουμαδες άυτο ειχε αποτελεσμα να προσπαθω να το βαζω μεσα και να μην μπαινει μια πανο μια κατο δεν εμπαινε αρχηζω να τον παιζω παραπανο μου λεει χυσε στο χαρτι της λεω να αλλαξουμε προφυλαχτικο να μου παρει πιπα αρνητε εκει αρχιζει και χτυπαει την πορτα η υπηρεσια και πεταγετε σαν ελατηριο και φευγει χωρις να πει ουτε γεια.Σαν να της μπηκε στον κωλο ενα αγγουρι ετρεχε δεν της εδωσα σημασια καθος ειχα χαλαστι με της στασεις που επερνε και με το μισο κιλο τζελ που ειχε βαλει και με την μικρης διαρκειας αεροπιπα και την υπηρεσια που χτυπησε περιπου στα 8 λεπτα... Ντυθηκα βιαστηκα και βγηκα εξω το σαλονι ηταν γεματο απο πελατες και τους λεω μαγκες η Κοπελα δεν κανει τιποτα στο δωματιο μην μπειτε τσαμπα θα χαλασετε τα χρηματα σας και την ψυχολογια τοτε ειδα που οι περισοτεροι με ακουσαν και αρχησαν να περνουνε θεση μεταβολης για να φυγουνε.... Φευγω και με αρκετα νευρα και βρισηδια και καταρες στον δρομο για την Ντιαννα την  Φολαρα.Απατεωνησα η μικρη ΓυφτοΡουμανα για ποσο καιρο ακομα θα την μαθει ο κοσμος και θα της δωσει τα παπουτσια στο χερι.Παλι καλα που θα ερθει σε λιγες ημερες η Αγαπη μου για δουλεια και παλι στην Ελλαδα και θα εχω την ευκαιρια να κανω αληθινο πραγματικο ερωτα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου