Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Γυναικαρα η Σαμπινα με το σεξυ το ασπρο μπουστακι!!!!

Η Σαμπινα ειναι σεξυ με το ασπρο το μπουστακι.Μολις μπηκα στο Βεργας 7 ενοιωσα μια ζεστασια και ενα κλιμα που ηταν πολυ αισθησιακο.Η Ευγενικη υπηρεσια μου ειπε οτι η Σαμπινα εκανε μπανιο και ετσι εκανα μια βολτα και ξαναγυρησα εδωσα 40 ευρω για να εχω χρονο και να απολαυσω το σεξ μαζι της.Μολις μπηκε στο δωματιο μου χαμογελασε με αγκαλιασε με χαιρετησε Φορουσε ψηλες ομορφες γοβες που αναδικνυαν τα ομορφα ποδια της και την καταπληκτικη της κολαρα καρδουλα.Το δερμα της ζεστο και απαλο.Φορουσε ενα λευκο μπουστακι που της πηγαινε τρελα και απο κατο ενα τζιν σορτσακι κολητο.Εστησε τον κολο και τον κουνουσε αυτο με αναιβασε περισοτερο την διαθεση.... Της εδωσα ενα χαστουκακι στον κολο και της ειπα να ξαπλωσει ανοιξε τα ποδια και εκει ειδα το υπεροχο ατριχο μουνι της κατευθειαν αρχησα να το γλειφω δεξια αριστερα πανο κατο και με κικλικες κινησεις η γλωσσα μου ειχε παρει φωτια αρχησε να χυνει και να τρεμη απο της καυλες ενοιωσα τα υγρα που ηταν τελεια.Μετα ξαπλωσα εγω και αρχησε να μου γλειφει της ρογες μου και να παιζει με τον πουτσο μου αρχησα να καυλωνω περισοτερο και  μου φορεσε προφυλαχτικο πολυ καλο αυτο γιατι δειχνει οτι σεβεται τον εαυτο της και τους πελατες της εκανε ενα στοματικο με καλο ρυθμο βαθυ και μετα την βαζω στα τεσσερα...Εκει βαζω τον πουτσο  μεσα στην μουναρα της ηταν πολυ ζεστη και στενη εφαρμοσε τελεια αρχησα να δινω περισοτερο εντασει και εδειχνε να της αρεσει μετα το βγαζω απο το μουνι  μου το παιζει πολυ γρηγορα παραληλα ειχε παρει μια σταση που φενονταν ολοκληρο το κορμι της το θεαμα ηταν φανταστικο.Αρχηζω και εγω να παιζω δυνατα τον πουτσο μου αναστεναζα και βγαζω το προφυλαχτικο και στα τελευταια λεπτα που ηταν να χυσω της βαζω το χερι της να με τελειωσει εκεινη αρχηζω και χυνω πανο μου και στα χερια της Σαμπινας οι παλαμες ειχαν καλυφθει απο χυσια πηγε να πληθει και μου εδωσε και χαρτι για να σκουπηστο την ευχαριστησα και της εδωσα να φιλακι γλυκο στο μαγουλο και μια ζεστη αγκαλια. Ανανεωσαμε το ραντεβου με την Σαμπινα απο την επομενη εβδομαδα στο Βεργας 7 το βραδυ ειναι ο καλυτερος χορος για να περασει καποιος αξεχαστες στιγμες ερωτισμου και μεγιστης ηδονης.





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου