Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Νυχτα στο Βεργας 7 με την Σεξυ Σαμπινα!!!

 Ξεκινησα απο το σπιτι μου με το αμαξι μου με καλη  διαθεση καλη  μουσικουλα να παο διασκεδασω σε γνωστο Στριπ της Συγγρου kinky Opera μολις εφτασα παραγγειλα ενα ποτηρακι λευκο κρασι και απολαυσα το λεσβιακο show που εβλεπα της κοπελες να παιζουνε με τους δονητες τους και να τριβουνε τα μουνακια τους.Μου ηρθανε πολλες κοπελες στο τραπεζι μου και μου ζητησανε να παο για πριβε χορο μαζι τους στο σκοτεινο δωματιο αλλα τους αρνηθικα ευγενικα ετσι εφυγα για να παο στο Βεργας 7 εκει Δουλευε η sexy Σαμπινα.Μολις εφτασα ειδη και τα τρια δωματια ειχαν κοσμο και αναγκαστηκα να περιμενω να αδειαση δωματιο για να μπω.Στο σαλονι ηταν τρεις μεσηλικες Ελληνες και παλι καλα που η Σαμπινα εχει κρατησει ενα καλο επιπεδο και καλα κανει και δεν αφηνει να μπαινουνε αλλοδαποι απο πακισταν Συρια Μπακλαντες κατσαριδες οπβς τους λεει και απο ολες αυτες της γυρω χωρες οπως κανουνε αλλοι οικοι τριγυρω.Μολις βγηκε απο το δωματιο ηταν χαμογελαστη ευγενικη και μας χαιρετισε ολους φορουσε μαυρα σεξυ εσωρουχα τα μαλλια της τα ειχε κανει παιχνιδειαρικα κοτσιδακια .Πληρωσα την υπηρεσια και μπηκα στο δωματιο.Το κρεβατι ειχε καθαρα σεντονια και μαξιλαρωθηκες και το κλιματιστικο δουλευε και κρατουσε σε μια καλη ζεστασια τον χορο.Ειπα οσο θα εκανε να ερθει να κανω μπανακι αφου διαθετη και ντουζιερες με ζεστο νερο και καθαρη πετσετα το Βεργας 7.Ανανεωθηκα και ξαπλωσα μετα απο μερικα λεπτα μπαινει στο δωματιο η Σαμπινα προσεχα ιδαιτερα το σωμα της που ειναι νεανικο και εχει στιτο υπεροχο κολο και ωραια μεσουλα.Τα τακουνια της ειναι ψηλα μαυρα της πηγαιναν πολυ αρχηζει να με χαιδευει και να με φιλαει στο στυθος μου τοτε δεν αντεξα και την ξαπλωσα και της εγλειφα το μουνακι της ειναι ζεστο και ατρυχο ωραιο και ευγεστο.Η γλωσσα μου εκανε βολτες στο μουνακι της και αυτο με τρελαινε της χαιδευα τα ποδια και τον κολο αυτο της αρεσε παρα πολυ και τοτε ενοιωσα τελεια....Μετα ξαπλωνω εγω ερχεται απο πανο μου αρχησε να μου γλειφει της ρογες μου και το αλλο χερι της να μου χαιδευει την πουτσα μου μου η καυλα ηταν τεραστια ... κοιταω στον καθρεφτη και εκει βλεπω το στισιμο που ειχε κανει που θα εφερνε σε καυλες τους παντες εαν την εβλεπαν.Ηταν λες και ειμουνα σε σκηνη απο ερωτικη ταινεια.Μετα μου περναει το προφυλαχτικο καλιτεχνικ και αρχηζει να μου περνει μια τελεια βαθυα πιπα με πολυ καλο ρυθμο μεσα εξω με κινησεις που με εκαναν να ατριχιαζω απο ηδονη αφου η πουτσα μου ηταν ετοιμη να μπει μεσα.Μου στηνει την κολαρα της και αρχηζω να το βαζω σιγα σιγα μεσα της.Τα κορμια γινοντουσαν ενα και ο ρυθμος μεγαλωνε με περισοτερη εντασει και παθος.Ριχνω δυο χαστουκια στον κολο και ανεβαζω εντασει το τελος ηρθε με φωνες που αναστατωσανε και ακουστηκαν μεχρι εξω στο Σαλονι.Τα κορμια μας εκαιγαν απο ηδονη.ενω μετα μερικα λεπτα μεσα μεχρι να βγουν ολα τα χυσια μου.το προφυλαχτικο το γεμισα σχεδον μεχρι την μεση μετα καναμε χαδακια αγκαλια και μετα η Σαμπινα με αποχαιρετησε.Θελω να πηγαινω καθε βραδυ να μπαινω στο δωματιο και να περναμε καλα με την Σαμπινα μου ειπε οτι δουλευει καθε βραδυ απο της 23.00 εως της 05.00 το πρωι και της Τριτες εχεις το Ρεπο της.. Εχτος απο Παρασκευη και Σαβατο που ξεκιναει απο το απογευμα απο  της 18.00 εως της 05.00 τα ξημερωμαρα η Σαμπινα.Απολαυμβανει το σεξ η Σαμπινα και ειναι ετοιμη!!!! Δειτε της καυτες φωτο της Σαμπινας.





















  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου