Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Playboy δωματιο με το ομορφο και Σεξυ Κουνελακι την Σαμπινα

Το δωματιο που πηρα ηταν το playboy το ραντεβου που εκανα ηταν απο τα καλυτερα αφου της Σαμπινας της αρεσε και της εκανε παρα πολυ θετικη εντυπωση ειμουν στο Playboy δωματιο στο πριαμος  μαζι με το σεξυ κουνελακι την Σαμπινα καναμε μια γλυκια αγκαλια και μιλησαμε λιγακι μετα απο λιγα λεπτα αρχησε να γδυνετε αισθησιακα και να λικνιζετε κοντα στον καθρεφτη το κοκκινο φως επεφτε στο κορμι της και αυτο ηταν ιδαιτερα αισθησιακο.Ο Κολος της ηταν φανταστηκος εσπαγε την μεση της σαν την καλυτερη χωρευτρια και επερνε σεξυ ποζες μετα ηρθε κοντα μου μου εκανε αρκετα καλα προκαταχτικα παιχνιδακεια κσι με εφτιαξε ειχα καυλοσει παρα πολυ μου ποιανει τον πουτσο και αρχηζει να τον παιζει με καλο ρυθμο το αλλο της χερι εποιανε το στυθος της και κοιταγονταν στον καθρεφτη.Μετα σηκωνομε ανοιγει τα ποδια της και αρχηζω να την γλειφω το σεξυ κουνελακι αρχησε να αναστανεναζει και να κουναει την λεκανη της στο ρυθμο που η γλωσσα μου ητανε μεσα και πανο και δεξια και αριστερα στην μουναρα της τελειωσε παρα πολυ αρχησα να τα ρουφαω ολα και να γλειφω μεχρι τελος μετα ξαπλωνω και μου τον παιζει τον πουτσο τοποθετει προφυλαχτικο κοκκινο με γευση φραουλα τον βγαζει και το ξαναπερνει ολο μεσα στο στομα της αρχησα να φωναζω να με ακουει ολο το ξενοδοχειο τοτε σηκωνομε περνει σταση στα τεσσερα και αρχησα να το βαζω ολο μεσα εξω στο μουνι της που ηταν πολυ στενο και καυτο εκαιγε τον πουτσο μου οταν το εβαλα μεσα.Το αρχηζω μερικα απο μερικα λεπτα στο πολυ γρηγορο και αρχηζω να χυνω μεσα στο προφυλαχτικο μεσα στο μουνι της Σαμπινας η αισθησει ηταν μοναδικη και ριχνω και δυο χαστουκια στον κολο τελειωνω και περνει την πρωτοβολια να κανει μπροστα και ξαναπισω για να αδειασω ολοκληρα τα χυσια το βγαζω προσεχτικα απο μεσα της την κοιταω στα ματια και της λεω ηταν τελειο μωρο μου αξιζε τον κοπο να περιμενω το ραντεβο.Κανουμε ενα τσιγαρο μιλαμε λιγο ακομα και μετα η Σαμπινα με χαιρεταει και φευγει θα την ξαναπαρω σιγουρα σε μεγαλο δωματιο στην Βασιλικη Σουιητα του πριαμις

Με υδρομασαζ και θα περασουμε παλι τελεια!!!!Με ξετρελανε η Σαμπινα σιγουρα και με εκανε και εμενα ενα πονηρο και παιχνιδειαρι Αγριο κουνελο!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου