Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

Φωτια στο κοκκινο δωματιο με την Σαμπινα

Ητανε περιπου 21.00 οταν βρεθηκαμε στο ξενοδοχειο πριαμος με την Σαμπινα.Το δωματιο ηταν κοκκινο το χρωμα του παθους και του ερωτα και ετσι εβαλα ωραια μουσικουλα για να γινει το κλιμα ποιο ευχαριστω.Η Σαμπινα ειναι ενα κοριτσι νεανικο ιδιαιτερα σεξυ που μεσα απο της φωτο της στην σελιδα της και τον προσωπικο της λογαριασμο στο xxx videos παντα ανεβαζει την θερμοκρασια μολις χτυπησε την πορτα και ανοιξα μπηκε στο δωματιο με αγκαλιασε γλυκα και της εκανε εντυπωση το κοκκινο χρωμα του δωματιου ειχε δυο μεγαλους καθρεφτες ενα δεξια και εναν αριστερα θα βλεπαμε ανετα τα κορμια μας που θα καναμε ερωτα της εδωσα τα χρηματα που ειχαμε συνφωνησει τα 140 ευρω και καθησαμε να μιλησουμε λιγο η κουβεντα μας ηταν χαλαρη και αναλαφρη σε λιγα λεπτα αφου εκανε ενα τσιγαρο αρχησε να γδινετε και να εμφανιζετε το αψεγαδιαστο σεξυ κορμι της  ο κολος της ηταν υπεροχος οπως και το στυθος της φυσικο χωρις σιλικονες τα ματια της ειναι πολυ ομορφα και οταν σε κοιταει νοιωθεις να δυναμωνουνε οι παλμοι σου και να αναβεις.Αρχηζω να γδυνομαια και εγω και ξαπλωνω μου αρχηζει φιλακια στον λαιμο χαδακια και μετα κανουμε 69 μου βαζει προφυλαχτικο και αρχηζει στοματικο αυτο το 69 ηταν το καλυτερο που εχω κανει στην ζωη μου ηθελα να τελειωσω και παρολα αυτα κρατηθηκα Και σηκονομαι και αμεσος περνει σταση στα τεσσερα της ποιανο τον κολο και το βαζω στο υπεροχο στενο νεανικο μουνακι της τοτε η Σαμπινα αναστεναζει μπηκε ολο μεσα και ηταν πολυ ζεστο το περνω μεσα εξω με ανεση και ανεβαζω ρυθμο εδειχνε να το απολαμβανει κραγες ακουγονταν στο κοκκινο δωματιο και αρχηζω να τελειωνω μεσα της στο προφυλαχτικο μεσα κανει πισο μπροστα και δεξια και αριστερα για να αδειασω και την τελευταια σταγονα μετα απο λιγο μου φερνει χαρτι να σκουπιστο και την ευχαριστησα ηταν υπεροχα ενοιωθα να ειμαι απολυτα ανανεομενος μιλησαμε λιγακι και επρεπε να φυγουμε γιατι ειχαμε δουλειες σε λιγες ωρες.Θα την ξανασυναντησω σιγουρα την Σεξυ Σαμπινα συντομα αφου με εκανε και περασα τελεια!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου