Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Λια κανουργεια κοπελα απο την Ρωσια στην Οδος Φιλιπιδου 11 β

Η Λια ειναι καινουργεια κοπελα απο την Ρωσια ειναι αρκετα καυλομουνα της αρεσει να γλειφει και να χαιδευει.  Το δυνατο της σημειο ειναι το πανεμορφο προσωπο της τα ματια της τα ανασηκομενα φυσικα νεανικα βυζια της και η φανταστικη πεταχτη κολαρα της.Δουλευει καθημερινα στην Οδος Φιλιπιδου 11 στο κατο οροφο στην Απογευματινη βαρδυα απο της 17.00 εως της 23.45 και προσφερει πολυ καλο Σπεσιαλ προγραμα!!!!Μολις περασα στο Σαλονι η ευγενικη υπηρεσια ειπε οτι εχει δυο κοριτσια την Εμιλη και την Λια στο σαλονι βγηκε πρωτα η Ξανθια η Εμιλη που μου εποιασε τον πουτσο και τον επαιξε ελαφρος πανο απο τζιν για δυο λεπτα.Μετα απο λιγα λεπτα βγηκε και η Πανεμορφη Λια το κοριτσι ειχε θετικη ενεργεια χαμογελαστη και με ορεξει για σεξ!!!!Εδωσα τα εικοσι ευρω στην υπηρεσια και με εβαλε στο δωματιο.Μεσα το δωματιο ηταν καθαρο και ησυχο διαθετε κλιμαστιμο που ητανε αναμενο στους 25 βαθμους ενα κρεβατακι και μια μικρη τηλεορασουλα που επαιζε μια τσοντουλα λεσβιακου θεματος .Αφου γδυθηκα και περιμενα την Λια επαιζα τον πουτσο μου χαλαρα ειχε σηκωθει για τα καλα και περιμενε τα χειλακια της Λιας μπηκε στο δωματιο με χαιρετισε καναμε και αγκαλιτσες και πεταχτα φιλακια και μου ειπε να ξαπλωσω αφου τον επαιξε λιγο περασε προφυλαχτικο και αρχησε η Λια να τον πιπονει φανταστικα ωραια.Η πιπα ηταν Αργη απολαυστικη.Την γλωσσα της να στριφογυρηζει απο το κεφαλι της πουτσας μου και μετα να το τερματιζει ολο μεσα στον ουρανισκο της οσο πηγαινε η αισθησει ηταν φανταστικη ο πουτσος ειχε γινει τεραστιος χοντρος και καυτος δοκαρι και μολις τον εβγαζε ξανα τον επερνε ακομα ποιο βαθυα μεσα τοτε της λεω να σταματησει γιατι δεν θα προλαβαινα και θα τελειωνα με ρωταει τι σταση θελω και της λεω στα πρωτα νορμαλ αυτη να ξαπλωσει αυτη της βαζω ολο τον πουτσο μου μεσα της και της ανοιγω τελειος τα ποδια της σε σπαγγατο αρχηζω να μπαινω μεσα της με ρυθμο δυνατο το μουνι της ητανε στενο και Φαινονταν Οτι δεν ειχε βαλει ιχνος κρεμας στο μουνι της.Αρχησε να βαριαναστεναζει και να κραταει αντιστασει απο τον τοιχο πισο της τοτε αρχηζω να το καρφωνω ολο και με ποιο μεγαλυτερη δυναμη και να το κανω και δεξια και αριστερα μετα της λεω να στυθει στα τεσσερα και το κανει στηνετε και το καρφωνω παλι πολυ δυνατα και γρηγορα στο μουνι της  και της χαιδευω το μουνι απο εξω με της παλαμες μου αρχηζω και της ριχνω δυο με τρια χαστουκακια πανο στην κολαρα της.Ο ρυθμος ειχε γινει τελειος εντονος και αρχηζω και χυνω μεσα της. Το Σπερμα γεμισε την καποτα στο τελος κανει με την λεκανη δεξια και αριστερα και στριφογυριζει για να αδειασει ολο και αυτο και εγινε ποταμια απο χυσια γεμισαν το προφυλαχτικο αφου ειχα αρκετες ημερες να χυσω.Το βγαζω ολο εξω προσεχτικα και μου φερνει  υγρα μαντιλακια και μου το βγαζει και μου  σκουπιζει την πουτσα ολο μεχρι και αρχιδια μου σκουπιζε... μου κανει φιλακια και αγκαλιες γλυκιες με κοιτουσε μεσα στα ματια μου.Της χαιδευω την πλατουλα το δερμα της ειναι αρκετα απαλο και εκαιγε και το απολαμβανε ενοιωθα σαν να ητανε η φιλεναδα μου χρονια απο το πανεπιστημειο μου και κανουμε ζουζουνιες η υπηρεσια δεν χτυπησε πορτα καθολου  χαιρεταω και φευγω!!!! Ανανεωνω το ραντεβου απο την επομενη εβδομαδα με την Λια και σκεφτομε να της κανω δωρο ενα βραχιολη για το χερι της.το χαμογελο βγηκε απο τα χειλια μου ολο το κορμι ηταν αναλαφρο και χαλαρω για το επομενο σφυροκοπημα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου