Τετάρτη 16 Αυγούστου 2023

Τα παιχνιδεια της Μιρας μου!!!!

Αφου κερδισα στο καζινο του Λουτρακιου μαζοι με τους φιλους μου την προηγουμενη ημερα και εριξα και μια καλη βουτια στην πισινα και στην θαλασσα ειπα να παο να ρεφαρο την τυχη μου και στα μπουρδελα και αυτη την φορα διαλεξα την σεξυ Μιρα.Η Μιρα ειναι Καινουργεια Ρωσιδα 19 Χρονων εργαζονταν  Τεταρτη απογευμα στο Λιοσιων 73 στο πανο απο της 17.00 εως της 23.45  με την γρια μεγερα μαγγισα υπηρεσια με το κοντο μαλλι που αποπερνε τον κοσμο μιλουσε ασχημα  και το επαιζε εξυπνη την προσπερασα και περιμενα στο σαλονακι υπομονετικα η Μιρα εβγαινε και σαλοναριζονταν τελειος γυμνη με της σεξυ ψηλες γοβες της το βλεμα της ηταν πολυ προκλητικο και λαγνο.Το περπατημα της πολυ  θυληκο.Αφου εδωσα το κερδισμενο εικοσαρικο στην κακιστρα υπηρεσια περιμενα στο δωματιο γυμνος πισο απο την πορτα σε λιγα λεπτα μπηκε μεσα η μιρα μολις με ειδε μου λεει σε ξερω εσενα μωρο μου εχεις ερθει πολλες φορες και μου ορμηξε να με φιλαει με παθος με γλωσσσα στο στομα μου στον λαιμο στα αυτια να μου γλειφι το στυθος μου και να παιζει με τα απαλα χερια της το πουτσο μου και τα πρισμενα αρχιδια μου ο πουτσος μου εγινε κατευθειαν καυλομενος και σκληρος.Αμεσος ανταπεδωσα με δυνατα γλωσοφιλα και φιλια στον λαιμο με χαιδεματα σε ολο το κορμι της και της εγλειφα τα στυθος της που η ρογες ειχανε  καυλωσει και αναστεναζε της αρεσει πολυ το γλυψιμο στο στυθος ειναι ικανει μονο  να χυσει απο αυτο. Βεβαια ξερω και το τροπο!!!! Ξαπλονουμε επειτα μου αρπαζει τον πουτσο και τον περνει πιπα βαθυ μονομιας χωρις προφυλαχτικο στριφογυριστει με δυνατο ρουφηγμα η καυλες ηταν τρομενες αφου εβλεπα ολοκληρη την κορμαρα της στον καθρεφτη. Το κεφαλι της πηγαινε πανο κατο με καλο ρυθμο και το μπουκονε ολο.Μετα απο μερικα λεπτα μου ειπε χαιδεψε μου το μουνι και με αφησε αμηχανο αμεσος αρχησα να το κανω και αρχησε να αναστεναζι το μουνι της ηταν ατριχο πολυ στενο και καυτο και αρχησε να υγραινετε μου δειχνει να το φερο στο στομα της το χερι μου να μου γειφει τα δαχτυλα βαθυα μεσα και να οδηγει με το χερι της το χερι μου  ολο μεσα τα δαχτυλα στο μουνι της τα δαχτυλιασματα ηταν βαθυα αρκετα λεπτα .Μεχρι που φωναζε τρομενα επειτα ερχετε πανο απο το καυλι μου βαζει καποτα αριστοτεχνικα και με καβαλαει αρχησε να χτυπιεται δυνατα και βαθυα να μπαινει ολος ο πουτσος μεσα της.Αναστεναγμοι και μου εποιανε το στυθος ταυτοχρονα σε καποια στιγμη βγαινει σηκωνετε και μου λεει ελα να με γαμησεις doggy style βαζω τον πουτσο  μου ολο μεσα  στο μουνι της ηταν πολυ υγρο βγαζω καποτα τριβομαι πανο στο μουνι της και ταυτοχρονα αυτη αρχηζει να δαχτυλωνετε τριβομαι και εγω πανο της αφου εβγαλα την καποτα και ειμουνα ετοιμος να χυσω μου λεει μωρο μου βαλτο μεσα ξαναβω την ιδια καποτα ηταν διπλα στο κρεβατι και ενα δαχτυλο μεσα και ο πουτσος μου μεσα και αρχησα να φωναζω και εγω και να χυνω δυνατα της τ καυτα χυσια μου ξεχιθηκαν μεσα στο προφυλαχτικο μεσα στο μουνι της δινο και δυο με τρια χαστουκια στον κολο .Τελειωσα βγαζω προσεχτικα την καποτα που ηταν σχεδον γεματη σπερμα και την πεταο απεναντη με αγκαλιαζει με φιλαει στο στομα παλι με παθος  με γλωσσα βαθυα και μου λεει οτι με θελει και αλλη φορα να ξαναπαο της απανταω φυσικα φευγει και με κοιταει με ναζι η πορτα κλεινει πλενο τα χερια μου και φευγω για σπιτι αφου ειχα σκοπο μετα να φαο κατι ελαφρυ να κανω ενα μπανακι και να πεσω για νανι.Ξεκουραση χρειαζεται μεχρι το επομενο αγριο γαμησι που θα ριξω... Η Μιρα Ξανθια Νεαρη Ρωσιδα μουναρα μονο 19 χρονων!!!!!Οδος ΦΩΚΑΙΑΣ 13 ΚΑΙ Λιοσιων 73 στον πανο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου