Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Τεταρτη βραδυ με την Σεξυ Σαμπινα στο Βεργας 7!!!

Τεταρτη βραδυ 9 Αυγουστου και ειπα να παο στα μπουρδελα αφου εκανα πρωτα μια βολτα και ειδα οτι το επιπεδο της γυρω περιοχης απο την Λιοσιων Εξηκιου και Βεργας ηταν πολυ πεσμενο και σχεδον χαλια .Η επιλογη ητανε μια η  Σαμπινα που δουλευε νυχτερινη βαρδυα στο Βεργας 7 απο της 23.00 εως της 05.00 τα ξημερωματα μολις μπηκα στο σαλονι περιμεναν δυο ατομα και αλλα τρια δωματια γεματα μολις αδειασε δωματιο εδωσα 40 ευρω!!!  στην υπηρεσια και μπηκα.Ηθελα να το απολαυσω με ανεση χρονου αφου τετοιο υπεροχο κορμι δεν υπαρχει!!!!Οταν βγηκε στο σαλονι ολοι ειχα  μεινει με το στομα ανοιχτο και το θαυμαζανε. Φορουσε ενα κοντο κολυτο σορτσακι και το περπατημα της ηταν πολυ θυληκο.τα μαλλια της τα ειχε κανει κοτσιδακια και της πηγαινανε πολυ.κολακευτηκα σχολια η Σαμπινα δεχτηκε οσο ηταν απασχολημενη  μεσα στα δωματια.Σε περιπου 30 λεπτα περασε στο δωματιου μου αφου ειχα γδυθει εκανα ενα μπανιο και ειμουνα στην αναμονη... Μολις ανοιξε την πορτα με υποδεχτικη με ενα γλυκο και μεγαλο χαμογελο μια γλυκια αγκαλια.Η Σαμπινα διατηρει ζεστο το κλιμα ειναι φρεσκια και νεανικη καναμε χαδια και φιλακια στο σωμα αρχησα να την γλειφω με παθος και ερωτισμο στο υπεροχο ξυρισμενο μουνακι της. Αναστεναγμοι η καρδια χτυπουσε σαν τρελη και το ζουσαμε απολυτα  τελειωσε πανο στην γλωσσα μου...μετα με βαζει να ξαπλωσω να χαλαρωσω.Αρχηζει να μου ποιανει τον πουτσο αισθησιακα και να μου το παιζει με ρυθμο καλο  στην συνεχεια μου το σαλιονη και το φτυνει  μετα αρχιζει να μου γλειφει την ρογα αυτο με παθιαζε περισοτερο βαζει το προφυλαχτικο με μαεστρια στην πουτσα μου και αρχηζει να μου περνει μια βαθυα γλυκια πιπα.Ειχα φτασει στον εβδομο Ουρανο.Μετα περνει μια φοβερη σταση στα τεσσερα και βλεπω τον καθρεφτη τα ποδια της ηταν απαλα και εκαιγαν.Ειχα καυλοσει παρα πολυ με το θεαμα και το βαζω ολο μεσα στο μουνι της ηταν πολυ ωραια αισθησει και στενο και καυτο εφαρμοζε τελεια μεσα της  κινησεις αργες και μετα ολο και ποιο γρηγορα που καταληξε σε ενα δυνατο ερωτικο σκηνικο. Ειχαμε γινει ενα!!Εδωσα και χαστουκια καπος απαλα στην κολαρα της αναψαμε περισοτερο τελειωσα μεσα στο προφυλαχτικο  το χυσιμο εφευγε σαν ποταμι μεσα της το νοιωθαμε εκανε δεξια και αριστερα και κυκλικες κινησεις την κολαρα της για να αδειασει και να φυγει ολο το σπερμα μου μεχρι και η τελευταια σταγονα.Ειχα χυσει παρα πολυ που σχεδον γεμισα την καποτα .Το εβγαλα με καλο τροπο και την πεταξα στον καδο πληθικα και σκουπηστικα η Σαμπινα σηκωθηκε ντυθηκε μιλησαμε λιγακι  και με εκανε μια πολυ ζεστη αγκαλια και εφυγε!!!θα το επαναλαβο και αρκετα συντομα με σεξυ νεαρη την Σαμπινα!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου