Σάββατο 1 Απριλίου 2023

Καυτη παρτουζα με την Ειρηνη και την Σοφια στο Φυλης 66.

Η καυτη παρτουζα εγινε μεσημερι κατοπην συνενοησεις με την ευγενικη ξανθια υπηρεσια και η τιμη ητανε στα 40 ευρω που ασφαλος αξιζαν τα δυο κοριτσια Ειρηνη και Σοφια.Καθησαν περιπου στα 20 λεπτα μεσα δωματιο με χαδια και γλειψιμο σε ολοκληρο το κορμι με φανταστικο 69 οπου της εβλεπα και κουνιοντουσαν και γλειφοντουσαν αρκετα αισθησιακα μεταξυ τους.Μου προσφερνα ενα βαθυ ελευθερο στοματικο που το εδειχναν να το απολαμβανουνε και οι δυο μετα της εγλειψα και της δυο στον στυθος που η ρογα τους πεταγονταν απο την καυλα και το ομορφο καυτο νεανικο μουνακι τους ορλιαζαν απο ηδονη και καυλα.Μετα μου φορεσανε προφυλαχτικο με καβαλησαν και χτυπιοντουσαν σαν να ηταν πανο σε αλογο μια μια απο πανο μου στο τελος εβγαλα την καποτα μου το επαιξαν μου ξαναπηρανε πιπα και οι δυο στο τελος και εχυσα παρα πολυ πανο και στης δυο στα βυζια τους.Με χαιρετισαν ευγενικα και πηγανε στο μπανιο ηταν μια ευχαριστει συναντησει με δυο καυτες νεανικες γυναικες που πραγματικα εκαιγαν και ηθελαν να νοιωσουν την καυλα.θα το επαναλαβω αρκετα συντομα!!! 




2 σχόλια: