Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

Αλεξανδρα και Ιζαμπλεα απο Φυλης 56.

Παρτουζα με την πανεμορφη μελαχρινη Ρωσιδουλα Αλεξανδρα και την φιλη της ιζαμπελα μολις μπηκα στο μπουρδελο της οδους Φυλης 56 στο πανο συναντησα την Νεαρη και ομορφη Αλεξανδρα οπου ηταν με ενα μπουρνουζι το εβγαλε τελειος και το εβαλε στον καναμπε τα νυχια ηταν κοκκινα και μακρυα και τα εβαλε αναμεσα στα ποδια της και χαιδευονταν αισθησιακα μου ειπε οτι της αρεσω και οτι θελει να κανουμε παρτουζα με την Φιλη της Ιζαμπελα η οποια ηταν ψηλη με μεγαλα βυζια πληρωσα 40 ευρω την υπηρεσια και περασα στο δωματιο.τα κοριτσια ηρθαν μεσα στο δωματιο χαμογελαστα και με ορεξει .Φορουσαν ενα αισθησικο αρωμα που με τρελαινε και ηταν γυμνες τελειος  αρχησαν να μου χαιδευουν και οι δυο το κορμι και να μου πιπιλανε της ρογες μου η Αλεξανρα εφτασε χαμηλα και εποιανε τον πουτσο με τα χερακια της και τον επαιζε ρυθμικα η ιζαμπεμα μου εποιανε τα αρχιδια και τα ζουλαγε λιγακι μετα μου φοραει καποτα η Αλεξανδρα και μου αρχηζει μια βαθυα πιπα με καλο ρυθμο και μου λεει θα σε ετοιμασω για να γαμησεις πολυ καλα την φυλι μου.Ειχα αναψει παρα πολυ και μετα της ειπα να σταματησει γιατι θα τελειωνα.βαζω την ιζαμλελα στα τεσσερα της δινο 3 δυνατα χαστουκια στον κολο και και βαζω σαλιο στο μουναρα της και αρχησω να την το καρφωνω δυνατα και σκληρα αρχησε να φωναζει να μονολογει η Ιζαμπελα και να λεει κατι στα Ρωσικα η Αλεξανδρα φωναζε σκισε τωρα την φιλη μου στα τεσσερα εσυ εισαι ο γαμιας  και χυσε την μεσα!!!!τα καρφωματα ακουγοντουσαν μεχρι το σαλονι και ξαφνηκα πεταω ολο το καφτω σπερα μου μεσα της μεσα στην καποτα επειτα μου εδωσαν και οι δυο πολλα φιλακια στο μαγουλο αγκαλιστηκαμε στο κρεβατι και καναμε ενα ελαφρο μασαζ και μου εδωσαν και μαντηλακι για να σκουπιστο με ευχαριστησαν και μου ειπαν να ξαναπερασω για να γαμησω την  Αλεξανδρα την επομενη φορα.θα προσπαθησω να μην το παιξω για αρκετες ημερες ωστε να εχω πολλες καυλες και να ξαναπαο.ελπιζω οτι η καθαρα δευτερα με τα σαρακοστιανα να μου φερει και πολλες καυλες!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου